ja leuk met beeb en ik met dochter en piep in de buik! als alles goed gaat misschien kids er ook maar gelijk bij vermelden? als je toch een lijstje maakt en een meeting is gewoon simpel gezegd een hoop mensen die elkaar ontmoeten! dus we pikken nu een datum en een plaats en dan laat iedereen weten of die kan.. en dan spreek je dus samen af, en waar dat gaat zijn moeten we het ook nog over hebben! in ieder geval gezellie kletsen enzo
Lijstje meeting Zuiden bwtje (met dochter) Corina sjorsje n4th4li3 Josien (zonder kind, maar met man?!?) buddy peetje24 (met beeb) MupKUH Jennefer1985 9 aangemelde dames, 2 kinderen, 1 man? Een nieuwe lijst, dames! Ik heb de kids van wie ik het weet er ook bij gezet. Nou, denk ik dat mijn mannetje het misschien ook wel leuk vindt mee te gaan (nog niet gevraagd, maar ik kan het me voorstellen). Zijn er nog meer dames die hun man mee zouden nemen, want anders laat ik hem mooi thuis ? Ik zou zeggen dat we mooi begin volgend jaar af te spreken in de omgeving van Den Bosch/Eindhoven. Iemand die uit die hoek komt en daar een leuke locatie weet? Ik ga er meteen ook wat data ingooien. Ik kan alle data . 19 januari 26 januari 2 februari 9 februari 16 februari Liefs, Josien
Ik zal me voor een zaterdag anders in moeten laten roosteren. Vooralsnog kan ik alle zaterdagen. En mijn man wil waarschijnlijk ook wel mee. Dan nemen we de baby ook mee.
Lijstje meeting Zuiden bwtje (met dochter) Corina sjorsje (met man en kind) n4th4li3 Josien (met man) buddy peetje24 (met beeb) MupKUH Jennefer1985 9 aangemelde dames, 3 kinderen, 2 mannen Mogelijke data: 19 januari 26 januari 2 februari 9 februari 16 februari Liefs, Josien
als de meeting op een zaterdag is moet ik helaas af zeggen... maar niet erg als ik een andere keer kan ga ik wel mee
Zondags beter? Dan stel ik voor: 19 of 20 januari 26 of 27 januari 2 of 3 februari 9 of 10 februari 16 of 17 februari
Zondagen komen bij mij beter uit, maar als het niet anders kan kan het ook op zaterdag. Evt ook op vrijdagavond.
Zaterdag komt mij het best uit. Denk één van die eerste 2 data's. Ik ben eind maart uitgerekend, weet niet precies hoe dan mijn toestand is tegen die tijd Dus moet helaas even afwachten.
ja inderdaad echt afspreken kan pas op het einde he.. dan weet je gewoon meer.. mijn vriend wil denk ik ook wel mee...ik hou hem even als reserve goed? ik werk de weekenden om en om dus ik kan sowieso mee! ik werk de weekenden ook alleen de ochtend als ik geen gebroken heb dan kan ik dus bijna altijd maar ik heb mijn rooster van volgend jaar nog niet dus... even afwachten nog
Helaas voor mij dames, die weekenden moet ik werken, daarna zwangerschapsverlof, en dan loop ik dus tegen het einde, ga niet zover rijden.... Helaas. Maar ik lees wel met jullie mee als het mag! Groetjes nathalie
We kunnen het toch ook zuidelijker doen. Bv Breda of Bergen op Zoom. Dan is het voor iedereen toch ook nog te doen?
heeej hier nog een brabander! Ik dacht altijd al zou ik nou ook gaan of niet? leek me leuk maar ja wil ook annoniem blijven natuurlijk...maar je hoeft natuurlijk je nickname niet te vertellen dus met mannetje en beeb lijkt me toch wel heel gezellie! ik ga em proberen over te halen en als de data en zo goed is dan wil ik ook mee dus zet maar op de lijst! tweeling met beeb en man
Ja Breda of Bergen op Zoom, zou voor mij wel wat makkelijker zijn. Is toch weer iets dichterbij. Ik hoor het wel.
Hier nog een Brabander, ik kom uit Oosterhout. Mocht de datum uitkomen, dan ga ik graag mee op meet, met mijn kinders. Lijstje meeting Zuiden bwtje (met dochter) Corina sjorsje (met man en kind) n4th4li3 Josien (met man) buddy peetje24 (met beeb) MupKUH Jennefer1985 Andrea (met 2 zoontjes) 10 aangemelde dames, 5 kinderen, 2 mannen Mogelijke data: 19 januari 26 januari 2 februari 9 februari 16 februari
ik stond er nog niet bij, nu wel Lijstje meeting Zuiden bwtje (met dochter) Corina sjorsje (met man en kind) n4th4li3 Josien (met man) buddy peetje24 (met beeb) MupKUH Jennefer1985 Andrea (met 2 zoontjes) Tweeling (met man en dochter) 11 aangemelde dames, 6 kinderen, 3 mannen Mogelijke data: 19 januari 26 januari 2 februari 9 februari 16 februari
Lijstje meeting Zuiden bwtje (met man en dochter) Corina sjorsje (met man en kind) Josien (met man) buddy peetje24 (met beeb) MupKUH Jennefer1985 Andrea (met 2 zoontjes) Tweeling (met man en dochter) 10 aangemelde dames, 6 kinderen, 4 mannen Mogelijke data: 19 of 20 januari 26 of 27 januari 2 of 3 februari 9 of 10 februari 16 of 17 februari