haha jeetje zeg al die meetings lijken ineens wel een hype niet dat ik er tegen ben... tis juist leuk xx
ja ik vind het ook altijd wel leuk gezellie kletsen elkaar leren kennen! praat toch ook wel leuker! ben benieuwd of er nog meer bijkomen! gezellie
Ik woon in Zuid-Holland... dat klinkt wel als het zuiden, maar eigenlijk is dat het niet he? Meer het midden...
Overigens kom ik oorspronkelijk uit Den Helder... dus dat is alles behalve het zuiden . Ik zal je topic niet meer vervuilen! (Ik ben een beetje melig en zenuwachtig in afwachting van mijn bezoek aan de verloskundige vanmiddag!)
haha is niet erg lol marruh veel plezier ik mag pas bij 10 weken zucht... maarruh konijn ik zie je nog niet staan bij de juni mama's hoe komt? daar kun je lekker veel kletsen en spuien hoor!
Zoveel zeeuwse zijn er niet hier he .of vergis ik me nu .. Ik zelf kom ook uit zeeland Ik woon in Oost-Souburg . Maar wel leuk die meetings die georganiseerd worden .Dan zie je eens tegen wie je aan zit te tikken hihihi . Groetjes Rian
Ik kom uit maastricht maar mij lijkt het wel leuk om te meeten...dus als jullie mij erbij willen dan zal ik me vriend overhalen om te komen maar zet me maar alvast op de lijst!
Hé leuk, zo wordt het toch wel een aardig clubje bij elkaar. Is het misschien handig dat iedereen laat weten wanneer die kan. Of het in het lijstje bijzet. Lijstje meeting Zuiden bwtje (met man en dochter) Corina sjorsje (met man en kind) 20-27/01 en 3-10-17/02 Josien (met man) buddy peetje24 (met beeb) MupKUH Jennefer1985 Andrea (met 2 zoontjes) Tweeling (met man en dochter) Prdmj Apie Drimmel (met man) 13 aangemelde dames, 6 kinderen, 5 mannen Mogelijke data: 19 of 20 januari 26 of 27 januari 2 of 3 februari 9 of 10 februari 16 of 17 februari
ja ik heb mijn rooster van januari nog niet.. dus ik kan nog niets met zekerheid zeggen wanneer ik kan.. maar we hebben nog ff de tijd
Helaas kom niet uit Brabant, maar uit Limburg. (Is toch ook zuiden he) Zijn er hier meer meiden uit (Zuid) Limburg? Ben nieuwsgierig!
ik kom uit de efteling hihi nee geintje uit waalwijk ik weet niet waar de meeting gehouden word? heb geen eigen vervoer maar lijkt me wel leuk
Lijstje meeting Zuiden bwtje (met man en dochter) Corina sjorsje (met man en kind) 20-27/01 en 3-10-17/02 Josien (met man) buddy peetje24 (met beeb) MupKUH Jennefer1985 Andrea (met 2 zoontjes) Tweeling (met man en dochter) Prdmj Apie Dimmel (met man) Caruli Roca81 Muuske64 16 aangemelde dames, 6 kinderen, 5 mannen Mogelijke data: 19 of 20 januari 26 of 27 januari 2 of 3 februari 9 of 10 februari 16 of 17 februari