wauwwww...te gek missy en Denise! Lekker van genieten hoor. Ooohhh hahaha...je hebt zooooo ontzettend veel leuke meiden kleding hihihi Dan zullen jullie snel geraakt worden door de "koopgekte " hahaha Althans...daar heb ik zo'n last van sinds ik weet wat het word hihihi
Whaha eigenlijk heb je je zelf een beetje verpraat nu hihihi, je krijgt dus ook een MEID! wat leuk zeg allemaal meiden
hihihi...sorry maar ben toch echt in verwachting van een jongetje (kijk maar in me album) Maar ik weet wel hoe leuk het is om te gaan shoppen voor meiden kleding. Heb dat natuurlijk al mee gemaakt met m'n dochter. Vind shoppen voor jongens kleding ook heel leuk hoor. Maar vind het toch weer anders. Je hebt voor een meisje gewoon veel meer. Maar euhhh....ben hartstikke trots hoor op ons 2e knulletje
Ik ben gister wezen kijken voor leuke meidenkleding....en ik kon meteen niet meer stoppen! Ik heb een onwijs pittig legerbroekje gekocht met een roze lint als broekband en een bijpassend zomers shirtje. En ik heb een roze rokje gekocht, echt ZO schattig! En een zomerjurkje met allemaal felle kleurtjes. 8) En nog vééél meer! Ik ga binnenkort ook foto's maken van de spulletjes die ik al heb enzz..die zet ik dan op m'n site http://baby-langbroek.mooiste-baby.nl . Nou meiden, jullie ook veel shop-plezier nog! Groetjes Denise en de kleine meid