Ik zal met m'n pas geboren frummel van de partij zijn. lijkt me leuk! Maar als ik heel eerlijk ben ga ik wel liever gewoon ergens lunchen eigenlijk.. gr. debby
Dat word de locatie ook omdat sommige meiden wel hun wat oudere kids willen meenemen. Voor de volwassenen bedraagt de entree 2,50 en voor de kids vanaf 2 jaar 6,50 en onder de 2 is gratis. Ik wil daar dus reserveren op zaterdag de 13de januari. Het ziet er heel gezellig uit en de menukaart is ook mmmm dus meiden laat me iets weten mag ook in een pb bericht. Liefs Yvonne
Lijkt me ook leuk en ook zeker voor Giulian, maar houd me nog even ten goede, want januari is bij ons elk jaar n gekkenhuis.
Naja..ik ga ook wel mee..zijn opeens wel veel dingen veranderd sinds het begin van dit forum (hoorn, hokus pokus, kids mee).. ik zag ons eerder zitten in een gezellig eetcafeetje op het rembrandtplein in Amsterdam ofzo zonder kids. Maar ik zeur niet verder.. en pas me aan. Hoop dat het zo gezellig wordt als ik me voorgesteld had..! Groetjes Denise
Ik probeer het iedereen naar de zin te maken maar krijg nu van diverse meiden commentaar. Heel jammer. Het is niet alleen aan mij. Ik probeer iets te organiseren en nu ineens wil iemand geen kids mee en de ander wil liever naar amsterdam. Jullie kunnen ook zelf met ideeen komen ! Of kijken op het internet wat de mogelijkheden zijn voor een grote groep. Vind dit heel jammer ! Probeer met iedereen rekening te houden.
Heb mn berichtje niet geplaatst om ruzie te veroorzaken..heb alleen gezegd dat mijn verwachtingen anders waren, maar ook dat ik me zou aanpassen aan de rest. En ik snap ook dat het met zo'n grote groep meiden moeilijk is om het iedereen naar de zin te maken. Hokus Pokus dan maar? Dan kunnen idd ook de kids mee, heb de website gezien en zie nu dat ik mn grote mond te snel opengetrokken heb ..excuus! Het ziet er heel leuk uit daar! Groetjes Denise
Wat ik persoonlijk denk is dat hokus pokus JUIST de plek is voor een meeting. Er zal een groep zwanger zijn of net bevallen en er zullen wat oudere kindjes zijn die ook aan hun trekken komen. Dus al met al denk ik echt dat dit een goede plek is, en dan is iedereen gelukkig ! Ook de sfeer daar lijkt me erg gezellig en knus. Nou meiden ik zou zeggen reageer ! Liefs Yvonne ps. volgende week donderdag heb ik om 10.30 een afspraak daar maar ik zou het leuk vinden als 1 van jullie 2 mag ook even mee gaat ! Laat me weten of je ook mee wilt !
Zou heel graag met je meegaan, maar moet om half 12 werken, dus denk niet dat ik dat red. Groetjes Denise
Op donderdag heb ik altijd oppas kids dus dat gaat niet helaas... op een andere dag kan het altijd Het lijkt me erg leuk een meeting in Hoorn!
Ik ben er 13 januari 2007.En ik kom met alle 4 de kids.Om te reserveren erbij te zijn zal niet lukken,moet om 12 uur weer thuis zijn dan komen de kids uit school en Sharon moet 's middags weer naar de peuterschool.Groetjes Angie
He popje, wist niet dat je er een mailtje over gekregen zou moeten hebben hoor! Maar ik ben ook van de party! Hoeveel gaan er tot nu toe wél mee?
Op dit moment heb ik aanmeldingen van: Popje die gaat mee met de baby in de buik Patroeschka gaat mee met de baby in de buik Djezelf gaat mee met baby Esthertje gaat mee met de baby in de buik Godess Tear gaat mee met de baby in de buik Denise gaat mee met de baby in de buik Angie gaat mee met 4 kids Mouschy gaat mee met baby Minni gaat mee ovb met kind Missy1978 gaat mee met de baby in de buik Heb ik iets verkeerd begrepen meiden laat het me dan zsm weten ! Liefs Yvonne aka Missy1978
Hoi allemaal, ik lees dit net pas en ik woon ook in Hoorn. Ik zou ook wel meewillen, maar ik weet niet of het voor een bepaald 'klein' gezelschap bedoelt is of zo....
jeetje aan al aardig wat mensen mee erg leuk.. eng gezellig. Lilly@ je kan wel mee toch gezellig, moet je even ee pb sturen naar Missy1978 kan ze je op de lijst zetten
Ok meiden lijkt me leuk. Weet nog niet of ik afspraken heb in het ziekenhuis in Januari, maar voor zoals het nu er voor staat wil ik wel mee. *laatmaar...weekend* Weet dan niet of de grotere meiden er bij zijn. Zo niet dan kom ik... Zo ja, dan zie ik er van af... Maar anders komt ik gezellig met Danischa. PetraK met Danischa o.v.b dus