Haii allemaal! Sorry ik ben even afwezig geweest, maar na aanleiding van een mailtje wat ik gehad heb: Ik ben ook van de partij! Lijkt me super gezellig! Zijn er meiden/vrouwen die vanuit alkmaar gaan met de trein? of al in de trein zitten? Groetjes Bianca ps: Ik kom met de baby in me buik
Op dit moment heb ik aanmeldingen van: 1) Popje die gaat mee met de baby in de buik 2) Patroeschka gaat mee met de baby in de buik 3) Djezelf gaat mee met baby 4) Esthertje gaat mee met de baby in de buik 5) Godess Tear gaat mee met de baby in de buik 6) Denise gaat mee met de baby in de buik 7) Angie gaat mee met 4 kids 8) Mouschy gaat mee met baby 9) Minni gaat mee ovb met kind 10)Missy1978 gaat mee met de baby in de buik 11)PetraK gaat mee ovb met baby 12)Debbie1988 gaat mee ovb met baby 13)Lilly gaat mee met de baby in de buik 14)Bianca22 gaat mee met de baby in de buik Heb ik iets verkeerd begrepen meiden laat het me dan zsm weten ! Liefs Yvonne aka Missy1978
Ik kan niet mee Ik weet ook niet vanaf hoelaat tot hoelaat jullie gaan afspreken. M'n dochter is namelijk jarig 12 januarie (wat dus op vrijdag valt en zaterdag en zondag geviert word) Als het 's ochtends gehouden word tot een uurtje of 2 dan kan ik wel. Laat me anders maar even weten hoe laat de afpraak is. En als ik dan kom...dan neem ik mee: baby in me buik en me dochter. Me zoontje is te druk haha
Op dit moment heb ik aanmeldingen van: 1) Popje die gaat mee met de baby in de buik 2) Patroeschka gaat mee met de baby in de buik 3) Djezelf gaat mee met baby 4) Esthertje gaat mee met de baby in de buik 5) Godess Tear gaat mee met de baby in de buik 6) Denise gaat mee met de baby in de buik 7) Angie gaat mee met 4 kids 8) Mouschy gaat mee met baby 9) Minni gaat mee ovb met kind 10)Missy1978 gaat mee met de baby in de buik 11)PetraK gaat mee ovb met baby 12)Debbie1988 gaat mee ovb met baby 13)Lilly gaat mee met de baby in de buik 14)Bianca22 gaat mee met de baby in de buik 15)Linda10280 gaat mee obv met de baby in de buik en dochtertje 16)Sabrina24 gaat mee ovb met de baby in de buik Heb ik iets verkeerd begrepen meiden laat het me dan zsm weten ! Liefs Yvonne aka Missy1978
De tijd maakt voor mij persoonlijk niet uit dus dat laat ik een beetje aan jullie over. Kom maar met voorstellen ! Liefs Yvonne
Volgens mij kunnen sommigen niet s middags? Maakt mij niet uit hoor, k weet niet hoe jullie dit hebben, maar ben er best wel zenuwachtig over hoor. Zomaar zoveel meiden die elkaar nog nooit gezien hebben.. Of ben ik nu een watje . Ben nl best wel een verlegen type normaal gesproken..
Op dit moment heb ik aanmeldingen van: 1) Popje die gaat mee met de baby in de buik 2) Patroeschka gaat mee met de baby in de buik 3) Djezelf gaat mee met baby 4) Esthertje gaat mee met de baby in de buik 5) Godess Tear gaat mee met de baby in de buik 6) Denise gaat mee met de baby in de buik 7) Angie gaat mee met 4 kids 8) Mouschy gaat mee met baby 9) Minni gaat mee ovb met kind 10)Missy1978 gaat mee met de baby in de buik 11)PetraK gaat mee ovb met baby 12)Debbie1988 gaat mee ovb met baby 13)Lilly gaat mee met de baby in de buik 14)Bianca22 gaat mee met de baby in de buik 15)Linda10280 gaat mee obv met de baby in de buik en dochtertje 16)Sabrina24 gaat mee ovb met de baby in de buik 17)Dientje gaat mee met de baby in de buik Heb ik iets verkeerd begrepen meiden laat het me dan zsm weten ! Liefs Yvonne aka Missy1978
Ik had zelf 12.00 in gedachten. Dan heeft iedereen rustig de tijd om naar hoorn te komen. Let me know !
Mij maakt niet uit hoe laat het begind als het maar niet om 8 uur s'morgens is HIHI. Patroeschka@ vind het ook wel spannend hoor, we spreken wat af met elkaar en wij hebben elkaar nooit gezien. Maar vind het wel gezellig. All@een vriendin van mij is ook zwanger woont ook in Noord - Holland mag ik haar meenemen als ze wilt ?
Op dit moment zijn er aanmeldingen van: 1) Popje die gaat mee met de baby in de buik 2) Patroeschka gaat mee met de baby in de buik 3) Djezelf gaat mee met baby 4) Esthertje gaat mee met de baby in de buik 5) Godess Tear gaat mee met de baby in de buik 6) Denise gaat mee met de baby in de buik 7) Angie gaat mee met 4 kids 8) Mouschy gaat mee met baby 9) Minni gaat mee ovb met kind 10)Missy1978 gaat mee met de baby in de buik 11)PetraK gaat mee ovb met baby 12)Debbie1988 gaat mee ovb met baby 13)Lilly gaat mee met de baby in de buik 14)Bianca22 gaat mee met de baby in de buik 15)Linda10280 gaat mee obv met de baby in de buik en dochtertje 16)Sabrina24 gaat mee ovb met de baby in de buik 17)Dientje gaat mee met de baby in de buik Ik zie dat er veel zwangeren mee gaan, 11 meiden. En dat er 5 baby's mee komen, en verder de 4 kids van Angie. Dus ik vraag me af of de ballen bak dan wel leuk is... er zijn zeer weinig kinderen die mee komen om te spelen. En voor de zwangeren is het misschien wel een beetje te druk, zeker in het weekeind.... En de baby's hebben er nog niet zo veel aan... Dus is misschien iets anders leuk om te doen, ergens op de Rode steen in een ROOKVRIJ cavetje of zo. Is maar een ideetje hoor, staat niets vast hihihi
Je heb veel leuke cafeetjes. De nadorst. Maar mij maakt het niet uit waar we heen kunnen of gaan. Wil het alleen wel weten als het andere locatie word. HAHA.
Kijk meiden..ik vond het eerst ook niet zo'n leuk idee om naar Hokus Pokus te gaan. Maar ik snap het nu wel. Angie heeft natuurlijk haar 4 kleintjes bij zich en het lijkt me heel moeilijk om daar een oppas voor te regelen en het zou toch leuk zijn als ze erbij kon zijn? Hoe meer zielen hoe meer vreugd toch? En over de kleine baby-tjes gesproken, daar is natuurlijk niks leuks voor te verzinnen, die zien het toch allemaal maar een beetje aan. Dus dan lijkt het mij ook niet uitmaken waar je zit. En de drukte zal volgens mij ook echt wel meevallen, want die kleintjes hebben daar de tijd van hun leven, dus daar zul je geen last van hebben. En de baby-tjes liggen waarschijnlijk in de kinderwagen of op de arm en die zul je misschien zo nu en dan eens horen, maar zeg nou zelf..dan kunnen de zwangeren onder ons ook alvast eens zien hoe het zou zijn in een openbare gelegenheid mét kleine baby. Dan zie je meteen wat je te wachten staat hihi . En daarbij komt natuurlijk ook...dat het wijzigen van de plannen en alles weer zo oneindeloos lang gaat duren, voordat iedereen het er weer mee eens is enzo. Het lijkt mij gewoon een goed idee om dit plan aan te houden en wie niet mee wil of kan..gaat niet mee. En dan komt er vast weer een volgende keer waarop we weer ergens anders heen kunnen gaan. Groetjes Denise
Heey ik kom ook uit N-H! Ik weet alleen niet of ik dat wel durf hoor... ben ook een erg verlegen type.... Vinden jullie dat niet "eng"?
Op dit moment heb ik aanmeldingen van: 1) Popje die gaat mee met de baby in de buik 2) Patroeschka gaat mee met de baby in de buik 3) Djezelf gaat mee met baby 4) Esthertje gaat mee met de baby in de buik 5) Godess Tear gaat mee met de baby in de buik 6) Denise gaat mee met de baby in de buik 7) Angie gaat mee met 4 kids Mouschy gaat mee met baby 9) Minni gaat mee ovb met kind 10)Missy1978 gaat mee met de baby in de buik 11)PetraK gaat mee ovb met baby 12)Debbie1988 gaat mee ovb met baby 13)Lilly gaat mee met de baby in de buik 14)Bianca22 gaat mee met de baby in de buik 15)Linda10280 gaat mee obv met de baby in de buik en dochtertje 16)Sabrina24 gaat mee ovb met de baby in de buik 17)Dientje gaat mee met de baby in de buik 18)Pientje gaat mee met de baby in de buik Heb ik iets verkeerd begrepen meiden laat het me dan zsm weten ! Liefs Yvonne aka Missy1978