Nou ja,...er staat....'meeting zwangere en bevallen meiden'...... bevallen ben ik wel ja...maar das pakweg 13 jaar geleden....
Gewoon doen! Er is een heel cluppie uit Hoorn zo te zien....Gaan we gewoon samen! (zegt deze dappere Dodo.... )
hahhaa ja ik ook toen! ik vind het een beetje tja hoe moet ik het zeggen discriminatie ? als je alleen zeg zwangeren mogen mee en niet zwangeren niet het gaat toch om de meiden uit N-H ongeacht zwanger en mama ben je al hahahaha meiden wat vinden jullie ervan? Ja pcies ik vind meeting is meeting ongeacht dikke buik of kinderwagen
yeps...count me in...ik ga ook mee Oh enne...heet linda...duhh haha Heb er wel zin in. Dit is voor mij echt het eerste forum waar ik ooit ben blijven hangen. En word dus ook m'n aller eerste meeting
Ik zit ook nog een beetje te twijfelen of ik ook kom.... SandraK.... ik zou er GEEN bezwaar hebben als jij ook zou komen Zwanger of niet... iedereen is welkom!
Och meiden zo heb ik het helemaal niet bedoeld ! Ik moest een titel toen die tijd verzinnen. Maar goed natuurlijk is iedereen welkom ook meiden die al een kindje hebben of het nog aan het proberen zijn ! Geen enkel probleem. PB me even als je definitief mee gaat dan zet ik je erbij op de lijst ! Gr. Yvonne
Op dit moment heb ik aanmeldingen van: 1) Popje die gaat mee met de baby in de buik 2) Patroeschka gaat mee met de baby in de buik 3) Djezelf gaat mee met baby 4) Esthertje gaat mee met de baby in de buik 5) Godess Tear gaat mee met de baby in de buik 6) Denise gaat mee met de baby in de buik 7) Angie gaat mee met 4 kids Mouschy gaat mee met baby 9) Minni gaat mee ovb met kind 10)Missy1978 gaat mee met de baby in de buik 11)PetraK gaat mee ovb met baby 12)Debbie1988 gaat mee ovb met baby 13)Lilly gaat mee met de baby in de buik 14)Bianca22 gaat mee met de baby in de buik 15)Linda10280 gaat mee ovb met de baby in de buik en dochtertje 16)Sabrina24 gaat mee ovb met de baby in de buik 17)Dientje gaat mee met de baby in de buik 18)Guppienl gaat mee met de baby in de buik 19)Sjarrel gaat mee met de baby 20)BeetjePeetje gaat mee met de baby in de buik
Waarom het is ook bij jou om de hoek! en je ben Mod hahaha dus ik zie echt niet in waarom je niet mee zou gaan! gezellie toch?! Enne mijn naam is Esther
sorry maar moet nu even lachen kreeg net een niet zo aardig mailtje , zal geen namen noemen. en het woordje discriminatie is misschien een verkeerd woord maar misschien dat er ook meiden zijn die me wel begrijpen en het woordje discriminatie niet zo letterlijk nemen want zo bedoelde ik het niet , meer dat er nu mensen buitengesloten gaan worden omdat moeder natuur hen een beetje dwars zitten want zo werdt het mij duidelijk gemaakt dat zij niet meemochten omdat ze niet zwanger waren of waren geweest sorry van mijn kant van mijn verkeerde woordkeuze en juist @mouschy als mod dat weerhoud me een beetje want ik wil niet als boeman bestempeld worden en die stempel hebben we als mod toch wel een beetje helaas en ik wil jullie meeting daarbij niet vergallen zodat het mensen weerhoud om te komen ik zie dus nog wel
Hahaha nou weet je wat dan ben je op die dat ff geen MOD hahahaha nou ja doe toch niet zo mal; boeman Nee hoor echt niet. Zonder moddies kan een forum niet bestaan, dat hoort er gewoon bij. Je hoort er wel bij hoor, das wel zo gezellie!
lief van je dat je er zo over denkt ik ga er echt over nadenken want ben nog niet helemaal overtuigd of ik wel moet gaan ja of de nee
Op dit moment heb ik aanmeldingen van: 1) Popje die gaat mee met de baby in de buik 2) Patroeschka gaat mee met de baby in de buik 3) Djezelf gaat mee met baby 4) Esthertje gaat mee met de baby in de buik 5) Godess Tear gaat mee met de baby in de buik 6) Denise gaat mee met de baby in de buik 7) Angie gaat mee met 4 kids Mouschy gaat mee met baby 9) Minni gaat mee ovb met kind 10)Missy1978 gaat mee met de baby in de buik 11)PetraK gaat mee ovb met baby 12)Debbie1988 gaat mee ovb met baby 13)Lilly gaat mee met de baby in de buik 14)Bianca22 gaat mee met de baby in de buik 15)Linda10280 gaat mee ovb met de baby in de buik en dochtertje 16)Sabrina24 gaat mee ovb met de baby in de buik 17)Dientje gaat mee met de baby in de buik 18)Guppienl gaat mee met de baby in de buik 19)Sjarrel gaat mee met de baby 20)BeetjePeetje gaat mee met de baby in de buik 21)SandraK gaat mee en probeerd zwanger te worden
Wat een enorme club begint het te worden zeg, haha! Lijkt me erg leuk! Nou mijn naam is trouwens Jessica
Op dit moment heb ik aanmeldingen van: 1) Popje die gaat mee met de baby in de buik 2) Patroeschka gaat mee met de baby in de buik 3) Djezelf gaat mee met baby 4) Esthertje gaat mee met de baby in de buik 5) Godess Tear gaat mee met de baby in de buik 6) Denise gaat mee met de baby in de buik 7) Angie gaat mee met 4 kids Mouschy gaat mee met baby 9) Minni gaat mee ovb met kind 10)Missy1978 gaat mee met de baby in de buik 11)PetraK gaat mee ovb met baby 12)Debbie1988 gaat mee ovb met baby 13)Lilly gaat mee met de baby in de buik 14)Bianca22 gaat mee met de baby in de buik 15)Linda10280 gaat mee ovb met de baby in de buik en dochtertje 16)Sabrina24 gaat mee ovb met de baby in de buik 17)Dientje gaat mee met de baby in de buik 18)Guppienl gaat mee met de baby in de buik 19)Sjarrel gaat mee met baby 20)BeetjePeetje gaat mee met de baby in de buik 21)SandraK gaat mee en probeerd zwanger te worden 22)Deb gaat mee ovb met baby