Hey Lijkt me erg leuk om ook mee te gaan gezellig! Heb hier eigelijk helemaal geen mensen of vriendinnen dus wie weet lijkt me erg gezellig. Zou ik er nog bij kunnen? Hoop het wel
Wil graag nog een reactie krijgen van: Renate28 Patroeschka Esthertje PetraK Godess Tear Jeroen en Denise Angie Moushy Dientje Minni Lilly Graag zo snel mogelijk want dan kan ik nog dingen wijzigen of cancelen ! Ik had dit al bij een nieuw topic geplaatst maar denk niet dat iedereen dat heeft gelezen ! _________________
Meiden, Ik heb gemerkt dat er toch een aantal meiden niet gereageerd hebben. Dus laten we het doorgaan met een wat kleinere groep?
kan iemand mij een PBtje sturen met de info over de dag? Ik zie dit nu pas en het lijkt me hartstikke leuk om mee te gaan. alvast bedankt!
Allereerst jullie allemaal een geweldig 2007 en dat alle dromen mogen uitkomen ! Ok laatste update van wie er mee gaan dus deze mail is BELANGRIJK 1) Missy1978 2) Stef 3) Angie met kids 4) Popje 5) Angel Eyes 6) Djezelf 7) Deb 8) Sandra K 9) Linda 10280 10)Beetje Peetje Iedereen die zich nog wilt aanmelden of die ik per ongeluk vergeten ben voeg jezelf aub toe door dit bericht te kopieren en daarbij je naam te voegen ! Heel veel liefs en tot de 13e meiden !
Nou meiden ik baal verschrikkelijk, want het is al over 11 dagen....en mijn beebje is er nog steeds niet. Tegen die tijd ben ik toch hopelijk wel bevallen, maar dan is het wel nog maar net. Ben dus erg bang dat ik het niet ga redden de 13e. (misschien kunnen jullie wel ff duimen met z'n alle dat die kleine zich snel aandient [-o< ) Groetjes Debby
vannacht ben je aan de beurt, Debby! (djezelf) Ik ben ook van de partij, hoor 13 jan. Samen met Giul. (en Deb, toch, Deb?)
jeppppp ik ben van de partij alleen laat ik Caitlin thuis het is namelijk de tijd van haar middag slaapie en die heeft ze nodig dus Giul sorry manneke
Heb even me meissie toegevoegd. Want die neem ik mee....me zoontje die blijft dan lekker bij papa Kelsey is 12 januarie jarig dus het is toch al een feestweekend voor d'r 1) Missy1978 2) Stef 3) Angie met kids 4) Popje 5) Angel Eyes 6) Djezelf 7) Deb Sandra K 9) Linda 10280 + Dochter (van 5) 10)Beetje Peetje
1) Missy1978 2) Stef 3) Angie met kids 4) Popje 5) Angel Eyes 6) Djezelf 7) Deb Sandra K 9) Linda 10280 + Dochter (van 5) 10)Beetje Peetje 11)Minni
1) Missy1978 2) Stef 3) Angie met kids 4) Popje 5) Angel Eyes 6) Djezelf 7) Deb Sandra K 9) Linda 10280 + Dochter (van 5) 10)Beetje Peetje 11)Minni 12)Mouchy _________________
1) Missy1978 2) Stef 3) Angie met kids 4) Popje 5) Angel Eyes 6) Djezelf 7) Deb 8)Sandra K 9) Linda 10280 + Dochter (van 5) 10)Beetje Peetje 11)Minni 12)Mouchy 13)Debbie1988 + Zoontje van dan 3weken oud Hoeveel geld moet ik eigenlijk meenemen of wat is verstandig?