) Missy1978 2) Stef 3) Angie met kids 4) Popje 5) Angel Eyes 6) Djezelf 7) Deb 8) Linda 10280 + Dochter (van 5) 9)Beetje Peetje 10)Minni 11)Mouchy 12)Debbie1988 + Zoontje van dan 3weken oud Er kunnen eventueel nog een paar meiden bij, dus meiden als jullie nog mee willen kunnen jullie je nog aanmelden ! Het is a.s. zaterdag de 13e in Hoorn !
De entree bedraagt 2,50 voor een volwassene en 6,50 voor kinderen ouder dan 2. Dus met 2,50 ben je al binnen. Een kan limonade kost je 2 euro. Verder kan je daar van alles kopen (ijsjes, chips, snoep, snacks en hele menu's ) Dus dat ligt verder helemaal aan jezelf
1) Missy1978 2) Stef 3) Angie met kids 4) Popje 5) Angel Eyes 6) Djezelf 7) Deb Linda 10280 + Dochter (van 5) 9)Beetje Peetje 10)Minni 11)Mouchy 12)Debbie1988 + Zoontje van dan 3weken oud 13)Denise
Meiden veel plezier zaterdag en maak er wat gezelligs van. Ik moet werken dus kan niet mee. En als ik nog steeds zo misselijk en beroerd ben is het ook niet fijn om mee te gaan voor mij. Nog maals veel plezier.
1) Missy1978 2) Stef 3) Angie met kids 4) Popje 5) Angel Eyes 6) Djezelf 7) Linda 10280 + Dochter (van 5) 9) Mouchy 10)Debbie1988 + Zoontje van dan 3weken oud 11)Denise Wel heel jammer zoveeeeeeel afzeggingen, maar ja dat zie je altijd als het puntje bij het paaltje komt. Maar goed de meiden die overblijven laten we er iets gezelligs van maken !
Ik ga zekers niet afzeggen hoor....maar ik kom wel maar voor 2 uurtjes. Moet toch wel genoeg zijn denk ik zo Dit omdat me dochter morgen jarig is en ik zaterdag al het visite krijg. Had tegen de visite al gezegt dat ze niet eerder dan 14:15 hoeven te verschijnen want dan zijn we er niet haha. Maar heb er wel zin in...en Kelsey ook (2uur lang d'r uitleven in hokuspokus hihi )
Wie gaan er eigenlijk nou nog mee? Want het worden er steeds minder helaas, wel erg jammer hoor. Kan iemand mij vertellen hoe ik vanaf station kom bij hokus spokus?
Nou tot morgen hihihi Heb Kelsey al helemaal gek gemaakt dat ze 2 uur lang mag gaan ravotten dus die kijkt er al helemaal naar uit Moeten we trouwens iets dragen ter herkenning ofzo? Een lintje ofzoiets haha Wie weet lopen we elkaar wel straal voorbij hihihi
meiden heel veel plezier morgen jammer dat ik moet werken @Linda10280 een babysokje opspelden ? of allemaal een slabbert om hahahahaha have funnnnn
Dames, heel veel plezier samen! Ik hoop dat het heel gezellig wordt en misschien vloeit er hier en daar nog wel een vriendschap uit.... Ben al benieuwd naar jullie verhalen.
Lieve meiden, heel veel plezier! Ik vind het nog steeds jammer dat ik niet meekan, maar volgende keer beter! Ik ben ook heel nieuwsgierig naar de verhalen!
Tot vanmiddag allemaal, lijkt me erg leuk om jullie te ontmoeten! En jullie herkenen Ewout vast wel van de foto's uit mijn album En anders moeten jullie ff kijken op; www.flameling.punt.nl voor meer foto's! Tot vanmiddag!