Hey meiden, ik heb geen goede datum gekozen ivm Melissa,echt sorry Kunnen jullie ook die week erop toevallig? Zou leuk zijn als Melis ook komt.. Ik hoor het wel.. Liefs Dais.. xx
Nou Daisy, daar had ik eerlijk gezegd ook nog niet aan gedacht hoor. Maar een week later, dan kom je op 26 januari. Dan zou ik overdag wel kunnen, 's avonds verjaardag van één van mijn broers.
Ladies, op zich vind ik het echt een leuk idee. Er zitten alleen een hoop maren aan. Net als de meesten (denk ik) wil ik niet veel verder dan 50 km rijden. (wp is dichtbij Breda). Daarnaast is het met een groep altijd moeilijk een datum uit te kiezen. Wellicht moeten we kijken of 26 jan haalbaar is. Dan bepalen we daarna nog lokatie en hopelijk is het dan voor de meesten mogelijk om te komen.
als we een redelijke plek voor treiners zoals Caruli en ik kunnen vinden, en als iemand ons aan het einde van de meeting eventueel bij het station kan afzetten, komt alles vast goed! Ik woon vlak bij station Gouda. Zou Den Bosch een idee zijn? Er zijn veel brabanders zag ik. Voor mij is dat wel ruim een uur reizen. Oei, ik zie dat Miranda uit Drenthe komt... Miranda, wat zijn jouw mogelijkheden? Heb je misschien een idee dat ook voor jou haalbaar is?
Goed idee! 26 januari zou ik kunnen en Den Bosch is goed te doen voor mij. Utrecht is natuurlijk ook heel centraal
Ok, 26 januari Den Bosch lijkt voor velen te gaan lukken. Caruli, wij kunnen bij Mac Donalds Waalwijk afspreken, dan pik ik je op. Daar kom ik toch langs. Aan voorkant van Centraal Station Den Bosch ligt aan rechterkant (met gezicht naar station) een restaurant (of grand café ?). Ik weet helaas de naam niet, iemand wel toevallig? Dit zou voor iedereen makkelijk vindbaar moeten zijn. Andere suggesties?
Den Bosch zou voor mij ook goed zijn! Ik hou 26 januari vrij in mijn agenda. Volgens mij heb ik nog niets staan. Btw... komen jullie alleen? Of met partner? Misschien verstandig even af te spreken... Groetjes, Josien
Wat mij betreft zonder partner. Wij hebben als moeders hier intensief contact met elkaar, de mannen staan hier vrijwel buiten. Mijn partner zal in ieder geval zeggen; "Ga jij maar lekker alleen."
die van mij gaat ook niet mee, houd er niet zo van. ps moet nog even kijken was vergeten dat die dag de opa van hubbie jarig is dus even kijken of we dan moeten gaan ik laat het snel weten
Meiden, ik heb net even gekeken maar Den Bosch is voor mij RUIM 2uur rijden. Met de trein ben ik 2uur en 45min onderweg. Dat word een beetje lastig. Utrecht is voor mij 1 uur en 45min. rijden.