sorrie meiden ik kan dan helaas niet ik dacht dat het ergens in februari was verzet maar 26jan kan ik helaas niet baal er ontzettend van maar misschien de volgende keer
Zet bij mij maar een voorzichtige 'ja'... Maar helaas moet ik het van zoveel dingen af laten hangen dat ik waarschijnlijk pas een week van tevoren definitief ja kan roepen. Ik hoop het wel, want ik heb er heel veel zin in. Groetjes, Josien
Dus: -Senninha -Daisy -Mariella -Loopy -Aquilegia -Josien (onder voorbehoud) Meer dames die alsnog willen komen? Meliske? (misschien niet handig met Dayenne, maar ik vraag het toch) De groep is vrij klein tot nu toe; reserveren lijkt (nog) niet nodig.
Heej meiden, sorry maar ik kom heel misschien want ik heb nog geen vrij ivm zieke en andere die vrij willen zijn... Baal er gruwelijk van! Laat het zsm weten oke? Liefs Dais... -x-
We kunnen het ook een maand verschuiven? Bijv naar zaterdag 23 februari. Dan kunnen Rachje, Caruli, Daisy en Josien er ook bij zijn. Wel lopen we dan het risico dat andere dames dan niet kunnen. Dat zou jammer zijn.
Voor mij onder voorbehoud want ik heb grote kans dat vrienden van mij dat weekend gaan verhuizen. Week erna gaat niet lukken ivm nachtdiensten van mijn man, dan zou ik twee kids mee moeten nemen en dat zie ik niet zo zitten. Hij werkt sowieso alle oneven weekenden.
Heej meiden, nou ik ga weer vrij vragen voor de 23e,hopelijk gaat het lukken maar dat zal wel ruim van te voren heh Liefs...
OK, vat ik even samen: 26 januari gaat NIET door, 23 februari gaat WEL door. Wie komen? -Mariella -Daisy -Loopy -Rachje -Senninha (onder voorbehoud) -Aquilegia Wie nog meer? Caruli? Meliske? Miranda? Josien? Nog meer dames?
Fijn dat je komt, Miranda! Wie komen? -Mariella -Daisy -Loopy -Rachje -Senninha (onder voorbehoud) -Aquilegia -Miranda Wat mij betreft zelfde plaats.
Onder hetzelfde voorbehoud als de vorige keer ben ik erbij. Ik zit in januari en februari zo moeilijk met mijn werk. Mijn beste maatje op het werk is nu ook uitgevallen, dus daar hebben we het allemaal heel moeilijk mee. Ik hoop dat het overwerk me bespaard blijft, maar ik weet het nog niet. Dus... om een lang verhaal kort te maken... onder voorbehoud ben ik erbij! Groetjes, Josien
Ik ben er ook bij ,heb alleen maar 1 MAARTJE...... Wij gaan dat weekend ook naar Groningen daar woont een bror van Lars,nu zat ik te denken,mag ik mijn lieffie meenemen dan kunnen wij daarna gelijk door naar Groningen? Let me know..... Liefs..
Van mij mag het! Als hijzelf er liever niet de hele tijd bij is, kan hij ook in Utrecht even rondkijken. De Colonie zit in het centrum, dus genoeg te zien/rond te lopen.
Wie komen? -Mariella -Daisy -Loopy -Rachje -Senninha (onder voorbehoud) -Aquilegia -Miranda -Josien (onder voorbehoud)
meiden ik heb even een zw.p.-pauze, maar wil wel graag op de hoogte gehouden worden over volgende week... kan dat?
YES, de verhuizing van mijn vrienden hebben ze gepland op 1 maart! Nu nog even oppas regelen voor Maarit want Niels moet 's middags zwemmen met Sven. Ik laat het nog even weten maar ik heb goede hoop dat ik kan komen en kijk er erg naar uit!