meiden, geen idee of dat jullie het gemerkt hebben. Ik ben de afgelopen tijd niet echt meer actief geweest op het forum en zal dat de komende tijd ook niet zijn. Ik schrap mezelf ook even uit het lijstje voor ontmoeting. Ik hoop dat jullie een bijzonder dag met elkaar hebben. Grtjs Mariella
lieve mariella, wat jammer, hoop dat de reden dat je hier niet zoveel bent snel wordt opgelost. dikke kus lieverd
Wie komen? -Daisy -Loopy -Rachje -Senninha (onder voorbehoud) -Aquilegia -Miranda -Josien (onder voorbehoud)
Hey meiden,ik kom helaas ook niet,ik wil het echt heel rustig aan doen na mn punctie,goed uitrusten,hoop dat jullie dat begrijpen? Sorry!
Is het dan misschien slim om weer een andere datum te prikken? Zo blijven er weer weinig over en ik ben ook nog niet zeker. Ik zou het zelf het leukst vinden als iedereen er bij zou zijn.
Wat mij betreft kunnen we een andere datum prikken. Daisy, ik snap het helemaal dat je rustig aan wil doen na de punctie! Dat zou ik zelf ook doen! Ik zie dat je hem 20-2 hebt, spannend.
Wat denken jullie van bijvoorbeeld zaterdag 5 april. Is nog een beetje ver weg maar i.v.m. regelen werk ed. Zelfde tijd en plaats?
Ik weet al zeker dat IK zaterdag 5 april niet kan. Uitvoering van de gymnastiek samen met mijn dochters.
@Aquilegia,fijn dat je me begrijpt,thanks. Ik had er wel heel veel zin hoor... @Senninha,ik ben er ook bij op de andere datum alleen mag het van mij nog iets verder weg ivm ons nieuwe huis sleuteloverdracht is 04-04.. Jullie roepen maar en dan kijk ik wel of ik kan,ik wil niet de hele tijd dwarsliggen
Oké dan bladeren we nog wat verder vooruit. Zaterdag 3 mei? Dit is weliswaar in de meivakantie. Ik roep maar wat hoor, wil niet bepalen wanneer we moeten afspreken.
Zaterdag 3 mei: Senninha Daisy Aquilegia NB: 23 feb gaat dus definitief niet door? Dan moeten we Loopy even PB'en als dat zo is...