Meeting?

Discussie in 'Vlinder lounge' gestart door Daisy1975, 6 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

    Senninha VIP lid

    13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Lieverd dat begrijp ik best.
    En boos worden waarom zou ik?
    En wij zien elkaar vast wel binnenkort. ;)
     
  2. Senninha

    Senninha VIP lid

    13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Zullen we dan de meeting bij deze cancelen, en verderop in het jaar kijken of er een nieuwe mogelijkheid is?
     
  3. loopy

    loopy Fanatiek lid

    23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    hoi Dames, ik kan ook wel onder voorbehoud op de 31e. Ik had misschien eters, maar dat wordt waarschijnlijk verschoven.
     
  4. Aquilegia

    Aquilegia VIP lid

    19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Caruli, ik kan ook niet goed tegen dikke buiken. Ik vind mensen soms stuitend zwanger :oops:
    Hoewel ik er bij vlindermama's minder moeite mee zal hebben. Het is jullie gegund (maar ik wil ook zo graag!).

    Meeting op ander momen is OK.
     
  5. Daisy1975

    Daisy1975 Fanatiek lid

    20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hoi meiden,

    @Caruli,tuurlijk worden we niet boos,ik kan het me wel voorstellen hoor,ben allang blij dat je het eerlijk zegt meid!

    Mij maakt het niet uit wat we doen maar dan wordt het voor mij veel later want dan pas na de bevalling?Ook voor Sen of niet?
    Wij zitten ook nog met het huis wat nog klaar moet zijn en de babykamer komt de 30ste,het zou op zich wel kunnen voor mij de 31ste,ik wacht wel af...

    Liefs...
     
  6. Vlinder84

    Vlinder84 Niet meer actief

    Caruli, ik denk dat we dit allemaal wel snappen hoor. Het is ook erg confronterend! Toen ik nog niet zwanger was, vond ik zwangere vrouwen ook niet leuk (en soms nog steeds niet, ondanks dat ik er zelf 1 ben...) dus niets om je rot over te voelen. Want het is jou ook zo ontzettend gegund!

    Ik zou een ander tijdstip voor de meeting ook wel goed vinden. Maar ja, het is zo lastig om iets te vinden waarop we allemaal kunnen he?
     
  7. Senninha

    Senninha VIP lid

    13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Lieve meiden,

    Ik merk en voel dat een aantal van ons er moeite mee hebben om een meeting te houden waarop een aantal met een dikke buik zullen verschijnen. Kan me er een voorstelling bij maken dat dat erg confronterend zou zijn en dat het emoties oproept.

    Mag ik voorstellen om de meeting te verschuiven naar het najaar 2008 zodat een aantal van ons weer op krachten zijn na de bevalling en dat we dan gezellig een keer afspreken?

    Liefs Senn
     
  8. Aquilegia

    Aquilegia VIP lid

    19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ik vind het prima, maar het dikke buiken probleem zal altijd blijven bestaan. Want het is te hopen wij niet-zwangeren alsnog zwanger worden, maar dan kunnen anderen daar weer moeite mee hebben.
     
  9. Senninha

    Senninha VIP lid

    13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dat zou ik jullie ook als geen ander gunnen!
     
  10. Aquilegia

    Aquilegia VIP lid

    19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Thanx, meid, fijn dat je meeleeft! :)
     
  11. Caruli

    Caruli VIP lid

    15 nov 2007
    31.699
    91
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    het is ook niet dat ik het de zwangeren niet gun hoor ;)
    echt wel ik ben super blij voor iedereen die wel zwanger raakt.

    maar ik kan het op dit moment nog niet aan. sorrie
    later misschien wel, maar daar kan ik nu nog weinig over zeggen, hoe ik me dan voel :oops:
     
  12. Vlinder84

    Vlinder84 Niet meer actief

    Wacht het gewoon even af meis. Wanneer je eraan toe bent, dan is het goed. En als je er niet aan toe bent, dan is het ook goed. Niemand die je hier veroordeelt hoor, daarvoor begrijpen we het veel te goed!
     

Deel Deze Pagina