Dag dames! Wij hebben net de termijnecho gehad. Ik ben nu 10+1 en 28 december uitgerekend. Hartje klopt en de kleine was enorm druk aan het stunten daarbinnen! Echt heel schattig om te zien <3 Wij zijn helemaal verliefd!! Over 5 weken controle en dan naar het hartje luisteren
Ik voel me eigenlijk prima... Wel een paar kwaaltjes maar mag niet klagen, ben bijvoorbeeld niet misselijk Heb haaruitval, obstipatie en ben erg moe. Ook is mijn buik behoorlijk opgezet en zijn mijn tepels gevoeliger. Op emotioneel gebied merk ik weinig vd hormonen, mn vriend zegt ook dat ie weinig aan me merkt wat dat betreft Het is nog wel heel onwerkelijk! Je ziet die kleine frummel op de echo zo druk bewegen en je voelt er niets van! Zo raar... Nog steeds niet te bevatten dat dat in mijn buik zit! De echo ging zo snel, voor ik t wist stond ik al weer buiten, helemaal beduusd. Ben nog steeds een beetje in shock ofzo?
Oe dat had ik ook donderdag. Ik zag m zo bewegen en voelde zo onwerkelijk..dat dat geeoon in m'n buik aan het groeien is. ! Masr fijn dat je je goed voelt! Geniet ervan!