Hai allemaal, Ik ben 14 oktober gestopt met de pil en het is dus maar de vraag wanneer mijn NOD is. Ik ben uitgegaan van 33 dagen, omdat dit de langste cyclus is geweest bij de vorige poging om zwanger te raken. Ik ben nog steeds niet ongesteld, maar mankeer vanalles. Ik heb de hele dag een opgeblazen gevoel (eigenlijk al meer dan een week), lage rugpijn, honger!, en steekjes onderin mijn buik. Kortom: zwanger óf gewoon een naderende menstruatie met de daarbijhorende ontpil-kwaaltjes. Het kan dus alle kanten op. Maar aangezien ik op dag 33 nog steeds geen bloed zie, en mijn afscheiding vandaag extreem waterig was, heb ik besloten eind van de middag al te testen ipv morgenvroeg met ochtendurine. Ik heb een kruidvat 2v5 gebruikt. Vorige keer ook al tijdig positief mee getest, dus voor mij betrouwbaar. Nu zag ik binnen de 5 minuten een héél lichte schaduwstreep op de plek waar normaal de teststreep komt te staan. Niet roze, maar gewoon schaduwkleur. Ik moest hem echt IN de lamp houden. En nu ik hem er weer bij pak is er niks meer te zien (uren later). Helaas kon ik mijn partner dus ook niet laten turen...... Nu ga ik morgen maar weer testen... Ik hoop dat er dan een duidelijke streep staat! Ook al heb ik me suf gegoogled, toch even nieuwsgierig naar (wat meer recente) ervaringen hiermee.... Of denken jullie dat het niks is?
als het geen roze streepje is dan zou ik nergens op hopen. maar ik heb al 2 dagen heeeel licht roze streepjes op de kv test, maar zo licht dat ik ze niet goed op de foto krijg dat de tuurders hier het streepje ook echt zien. in 2011 vond ik de kv testjes stukken beter!
Nee! Op een foto is al helemaal niks te zien! Ik kon het zelf al amper zien haha. Daarom denk ik eerlijk gezegd dat het niks is... Maar ja, ik heb getest en ik zag IETS en nu ben ik nieuwsgierig geworden!
Ja, ik lees dat de testen vaker onbetrouwbaar zijn! In 2011 werden ze inderdaad altijd aangeraden! Zo lang ik geen bloed zie, heb ik goede moed. Ik heb altijd een vrij regelmatige cyclus gehad en de steekjes diep onderin mijn buik (baarmoeder) zijn best herkenbaar! Maar goed, vorige keer dacht ik ook bij elke ronde zwanger te zijn Enige verschil nu is dat het niet per se nú moet. Over een paar maandjes is ook prima. Maar ach, net zo spannend en leuk is het zeker
Ja, dat is het beste... maar ook moeilijk, want heb nog een test liggen. Morgen maar met ochtend urine! En daarna heb ik geen test meer, dus kan ik langer wachten