Goedemorgen dames, Mijn verhaal. Gestopt pil december 2013 voor 2e keer. Daarna 5 maanden geen eisprong kunnen ontdekken. Ik had maandag 28 april knalpositieve ovulatietest, de dinsdag negatief. Woensdag 30 april weer knalpositief. Op vrijdag 2 mei kreeg ik een super lichte bloeding van 3 dagen. Ik denk zelf ovulatie bloeding, die heb ik vaker gehad. Toch maar als nieuwe cyclus gerekend (zelfbescherming). Nu zitten we 13 dagen later en ben ik sinds een week super moe. Inmiddels zijn mijn ovulatietesten ook weer knal positief, dus toch maar zwtest gedaan, gisteren zo tuur dat ik hem niet eens op foto kreeg, dus misschien reactie eisprong. Vandaag is hij ietsie pietsie duidelijker. Uiteraard test ik morgen weer en moet hij over 2 dagen duidelijker worden. Maar misschien willen jullie meeturen?
Dank jullie wel dames. Maar respect voor alle goede foto's hier op forum. Wat is dat moeilijk vast te leggen. In het echt veel duidelijker! En het streepje was binnen 5 minuten zichtbaar, maar pas mooi duidelijk na 10 minuten. Ik hou jullie op de hoogte.
De digitale ligt al 3 maanden klaar, die doe ik als het streepje nog iets duidelijker is. Bij mijn dochter testte ik 13 dpo nog omo wit. Op 15 dpo licht streepje en 16 dpo CB digitaal. Zonde om hem te vroeg te doen. In het echt is het streepje roze.
Je hebt helemaal gelijk mamalap, zou die inderdaad doen wanneer het streepje nog wat duidelijker wordt. Succes i.i.g, heb goede hoop voor je.
Zie ook een tweede streepje! Op de laatste foto is het streepje erg dun, denk dat die niet zo heel goed is gegaan. Maaaaarr op die andere foto's mooie tweede (lichte) streepjes!