ervaringen gezocht!!!!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door stefanie912, 6 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    mag enorm graag knutselen, 3d en taarten maken met
    Friesland
    Hallo dames.

ik zit met het volgende. ik heb een hele regelmatige cyclus van 26 dagen waar ik mijn klok op gelijk kan zetten, ik gebruik al 5 jaar geen pil o.i.d qua voorbehoedsmiddelen.... maar nu speelt zich het volgende af.

vorige week heb ik mijn eisprong gehad en ook erg duidelijk gevoeld... en sindsdien heel veel last van wit rekbaar slijm (sorry voor deze details) en vandaag 4 dagen voor Nod heb ik last van roze bloed verlies. maar veel te weinig voor mijn menstruatie wat ik altijd extreem heftig heb 8 dagen lang zeg maar....

maar wat kan dit nu zijn? ik vind het nog te vroeg om te testen....maar zou mijn cyclus zo ineens na 4 jaar op de hobbel gaan of zou het een innesteling kunnen zijn? graag jullie ervaringen en expertise gevraagd
    liefs stefanie 912

2. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    Friesland
    Ook wilde ik nog even zeggen dat ik bij de zwangerschap van mijn dochter nooit innestelingsbloeding heb gehad... en mijn cyclus ook in die 4 jaar nog nooit op de hobbel is geweest.... ook heb ik sinds mijn eisprong al trekkendepijn scheutjes in mijn buik/lies....

3. sita90

sita90 Niet meer actief

Kan idd een innestelingsbloeding zijn. Ik heb het 2 keer wel gehad en 2 keer niet.. zegt dus niks:) ik duim voor je. Wanneer ga je testen???

4. IJsthee

IJsthee Bekend lid

23 feb 2014
    711
    0
    0
    Volgens mij kan een cyclus altijd wel een keer afwijken van normaal, of je nou altijd regelmatig bent of niet. Maar rozeverlies een paar dagen voor je NOD zou inderdaad ook een innestelingsbloeding kunnen zijn!
    Ik had de vorige keer juist wel een duidelijke innestelingsbloeding en dit keer helemaal niks, dus het kan denk ik goed dat je het de vorige keer niet had en nu ineens wel :).
    Als je nog niet wil testen, misschien de komende dagen temperaturen om te zien of je temp hoog blijft? Succes!

5. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    Friesland
    Hallo sita90 ik wil op zijn vroegtst pas over 4 dagen testen omdat ik dan mijn nod heb dus ook meer kans op een eventueel tweede streepje....

en inderdaad Ijsthee ik ga mijn temp de komende dagen goed in de gaten houden. heb van mezelf altijd een extreem lage... namelijk 35.6/35.8. dus hoe hoog zou hij nu moeten zijn/ blijven dan?

6. Sammy21

Sammy21 Actief lid

16 dec 2011
    152
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb bij beide zwangerschappen rond die periode een innestelingsbloeding gehad. Bij m'n eerste roze bloedverlies en werd zelfs na n paar dagen heel erg alsof het een menstruatie was. Maar hartstikke gezond kereltje op de wereld gebracht en dit keer weer bloedverlies gehad van de innesteling. Dus ik hoop op goed nieuws voor je!!

7. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    Friesland
    Hallo. dames. nou ik weet het nu even niet meer. ik ben dus 4 dagen voor verwachte Nod begonnen te bloeden. 1 dag roze gehad en nu 20dagen al helder, maar niet zoveel als gewone periode van mij zeg maar... nu nog wel wat roze/rood. verlies, maar lang geen 8 volle dagen zoals gewoonlijk. en heb toch zo'n last van misselijkheid en maagzuur ( wat ik alleen ken van de zwangerschap van mijn dochter). heb dat verder echt nooit....

wat zouden jullie doen? morgen toch een testje wagen of gewoon de volgende menstruatie afwachten? ik hoor het wederom heel graag van jullie.

8. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    Friesland
    Heb verder geen krampen o.i.d alleen af en toe een steekje in mijn buik richting mijn lies

9. sita90

sita90 Niet meer actief

Voor de zekerheid even testen, ik duim voor je dat het toch een innestelingsbloeding is... :D

10. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Je kunt toch gewoon een test doen dan ben je uit de onzekerheid

11. Jannieke

Jannieke Bekend lid

28 dec 2006
    532
    0
    0
    4dagen voor NOD kan je best al testen hoor

12. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Ik zou ook gewoon testen. Bij action of kruidvat hoeft dat niet veel te kosten. Dus in plaats van onzeker blijven lijkt het mij wel de moeite waard om in jouw situatie alvast te testen.

13. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    Friesland
    Hey dames bedankt voor jullie reacties weer hihi ik ga straks toch maar even testjes halen en dan toch maar even testen. snap er helemaal niks meer van. zodra ik meer weet laat ik het jullie weten. maak ook wel een foto van de test

14. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    Friesland
    Nou dames heb getest en heb zo'n ontzettend vaag streepje. dat ik denk aan een opdroger, action test. en het is net niet zo dun als een pennenstreep... wel roze maar bijna niet tot niet op de foto te krijgen....

15. MamavanDaisy

MamavanDaisy Fanatiek lid

28 mei 2012
    1.051
    0
    0
    huismoeder
    Dokkum
    Bij mij bleef action omowit bij niet zwanger. Mijn eerste posi test was ook met action en ook vaag streepje. Doe morgenochtend maar eentje met je aller eerste urine. Succes!

16. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    Friesland
    Dankjewel mama van daisy ikga morgen ochtend zeker weer testen met eerste urine... maar ook zoiets. sinds mijn eerste menstruatie heb ik last van abcessen net voor mijn periode. meestal 4 dagen voor mijn nod krijg ik ze. elke periode weer... nu alleen helemaal nergens geen last van.... nou morgen eerst maar weer testen en kijken wat daar uit komt. Hoop natuurlijk op een duidelijkere streep.... ik hou jullie op de hoogte.

liefs

17. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Ik ben niet bekend met de testen vd action maar ben benieuwd wat die morgenochtend aangeeft... Ik zie het fotootje wel ;)

18. ks2011

ks2011 Bekend lid

2 okt 2013
    598
    0
    16
    Spannend! Al getest?

19. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Spannend. Ben ook benieuwd. Zou mooi moederdagcadeautje zijn he!
    Mijn Actiontest bleef ook omowit bij negatief...

20. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    Friesland
    Hallo dames...Nou hier met eerste ochtend urine weer getest en weer een heel vaag streepje...Bijna niet waarneembaar met de camera maar och geprobeerd....ik zie hem hier wel....Foto volgt mee

Deel Deze Pagina