Ik had dinsdag 21 feb een positieve ovulatie test. Uiteraard kans benut. Sinds 2 dagen heb ik last van mijn liezen en trekt mijn keizersnede litteken. Mijn temp is nog hoog. Toch testte ik vanmorgen negatief. Althans, buiten afleestijd verscheen een héél licht streepje op de kv test, nauwelijks te zien. Mijn LF is meestal 12 dagen. Zou de test over 2 dagen nog positief kunnen worden? Bij mijn vorige zwangerschappen testte ik 10 dpo duidelijk positief nl.
Hee hooi! Het kan zeker nog hoor. Ik testte bij mijn 1e op 9dpo al licht positief. Maar bij mijn 2e en 3e zwangerschap pas echt op of 1 dag na NOD. Ik had er toen ook een hard hoofd in, maar was toch echt zwanger. Ik had ook kwaaltjes en wist het zeker de test spreekte alleen tegen hihi. Succes ik hoop over 2 dagen een mooie test te zien bij je!
11 of 12 dpo. Een kaartje heb ik niet, maar ik word altijd ongesteld als mijn temp onder de 37 zakt. Mijn basale temp is 36.5. Afgelopen maandag en dinsdag zat er een dip in de temp (36.9), maar, steeg toen weer.
Het kan goed zijn dat je pas op 10 dpo zit nu.21 februari positieve test is uiterlijk 23 februari je eisprong,en dus nu 10 dpo.
Hier exact hetzelfde....21 februari een positieve ovulatietest en vanmorgen een licht maar toch goed zichtbaar (zelfs na maken foto) streepje, na 30 minuten zag ik hem (maar kan ook eerder verschenen zijn want had de test na 5/10 minuten weggelegd in een laatje en na 20 minuutjes er weer uit gehaald om weg te gooien ). Laten we beide maar goed duimen dat het oploopt!!
Ik testte bij mijn eerste 9dpo positief met Kruidvat 2v5. Nu deze ronde 10dpo negatief dus ik wilde al bijna aan de wijn gaan dit weekend maar nu2 dagen na nod toch positief getest!!!! Zo happy!!! Alles kan dus nog hoor!!!
Ik had de 20ste een positieve ovu test en vandaag duidelijk positief.. eergisteren heel licht tuurstreepje.. maar ieder lichaam maakt anders hcg aan volgens mij.
Bedankt voor de reacties. Ik heb weer een beetje hoop zolang het bloeden nog niet is begonnen. 78sandra, dat klinkt goed. Succes, op naar een duidelijke test! Louloulo, dat is toch ook wat! Uiteindelijk middels een.bloedtest of echo zwangerschap bevestigd?
Ik wist al dat ik zwanger was door echo en bloedafname. Dag voor echo en bloedafname had ik nega test, mijn hcg stond toen op 92 ofzo. Had mijn eerste positieve test meer dan een week later toen het hcg al terug aan het zakken was.