Vanochtend weer een k2v5 gedaan en hoewel ik het nog geen knaller kan noemen staat er echt een hele duidelijke streep nu, zeker na 30 min. Ze lopen dus op! Het gaat wel heel snel trouwens... is het normaal dat je de streepjes per halve dag donkerder ziet worden? Overigens, ik test 's nu dus ochtends en 's middags. Ik weet dat het advies hier is om om te dag te testen, maar ik voel me er prettiger bij 2x per dag even te checken of het nog steeds waar is Gaat vanzelf over denk ik. En wederom heel erg bedankt voor alle (voorzichtige) felicitaties en het meekijken en meedenken
Ik ga je niet feliciteren voordat je je nod voorbij bent... Maar deze zien er iig hoopvol uit dus t begin is er! Spannend! Ik hoop op een plakker voor je!!
Hoi ja, hieronder wat kv2v5 testjes. De bovenste is van gisterochtend, de middelste van gistermiddag en de onderste van vanochtend
Ziet er super uit! Die kv zijn echt heel mooi opgelopen Gefeliciteerd PS op je vraag in mijn topic... bij mij was CB digitaal goed gegaan hoor