Meevallers..

Discussion in 'De lounge' started by Myrthe, Nov 7, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Leuk man! Ik had vandaag ineens een paar extra pannenzegels van de plus gekregen na een oproep via fb en dit dus niet verwacht!

2. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

Sep 18, 2008
    5,406
    138
    63
    Female
    Leuke puzzels en spelletjes gescoord voor mijn dochter op de plaatselijke beurs. Niet verwacht erg blij mee. Is mooi voor Sinterklaas en haar verjaardag. De leukste puzzel die ze zelf gevonden heeft mag ze nu alvast hebben.

Het is niet zo veel maar wel voor ons een leuk mazzeltje.

3. Mamak

Mamak Fanatiek lid

Jun 8, 2008
    3,424
    48
    48
    thuis
    dat zoonlief gisteren een super leuk geweldig kinderfeestje heeft gehad met zijn klasgenootjes.. Hij straalde helemaal..

zoonlief zijn jas was stuk (na 3 weken) dus terug gegaan naar H&M en nieuwe jas uitgezocht.. Bij de kassa toch nog iets gezegd van de kapotte jas (hoopte op paar euro tegemoetkoming op nieuwe jas).. Maar de manager werd erbij gehaald en oude jas werd teruggenomen (a 35 euro!).. hier kreeg ik een cadeaukaart voor.. De nieuwe jas was afgeprijsd inmiddels nog maar 21 euro.. :) Ik heb nu dus nog een kaart voor 14 euro :)

4. Luppy

Luppy VIP lid

Dec 1, 2007
    7,166
    2,282
    113
    Helaas was dit mijn week van de tegenvallers...... hopelijk wordt het volgende week weer wat beter...

5. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

May 20, 2012
    2,133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Mijn meevaller dat ik vandaag nog niet gehuild heb :-D

Ik heb al weken last van onverklaarbare huilbuien maar hij is vandaag nog niet geweest

6. Goudreinet

Goudreinet Actief lid

Sep 11, 2013
    254
    0
    0
    ergens in nederland
    Mijn meevaller van vandaag:

Is dat ik na 9 maand voor het eerst en ook zonder mijn zoon ben wezen winkelen, en dat het beter ging dan dat ik had verwacht.
    Voor mij is dit een meevaller na 9 maand vol met angsten te hebben gezeten, dus ben heel erg blij en trots op mezelf:D:D:D

7. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

Ik heb en cadeau bon van €50,- gewonnen van mijn favoriete Kinderkleding winkel en heb na het indienen van een klacht (bij babypark over het onaangekondigd vroeger sluiten vanwege dankdag waardoor wij daar voor niks waren) een cadeaubon van €20,- gekregen als goedmaker

8. 2jees

2jees Niet meer actief

Dat we lekker uitgeslapen hebben. Tenminste, half. Kids waren wel wakker rond 7 uur maar hebben lekker gespeeld in bed ipv roepen/huilen ;)

Hebben soms weinig nachtrust, net weer een weekje achter de rug dat de jongste chocola ophad met melk erin, dan heeft ze twee nachten buikpijn en de week daarop verkouden. Maar hoera we zijn er weer bovenop! :)

9. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Heel lang bezig geweest om pannenzegels te sparen bij de plus vele oproepjes gedaan waarvan ik dacht daar reageerd niemand meer op heb ik vandaag toch flinke meevallers. Buurvrouw heeft gewoon een volle kaart van 120 voor mij, mijn zus ook eentje met extra zegels en als klap opde vuurpijl haal ik alvast een pan op en geeft de medewerker mij gewoon de kaart terug zonder krassen dus deze kan ik gewoon opnieuw gebruiken hahah.

10. fayenne

fayenne Bekend lid

Sep 3, 2013
    935
    0
    0
    NULL
    Heb 90 euro terug gekregen. Van de Electra afrekening dus kon mooi nieuwe schoenen kopen voor de kinderen.
    Zit er een nieuwe winkel met hele mooie meisjes laarzen voor een prikkie en haar maat was het laatste paar.
    Daar was ik heel blij mee ze heeft moeilijke voeten en komt nergens in goeie meevaller dus haha

11. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,155
    8,129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Twee mooie lederen banken kunnen scoren via mp, 100 euro!

12. Monique1985

Monique1985 Fanatiek lid

Oct 7, 2013
    1,472
    113
    63
    Almere
    Dat mijn vriend in januari 2x loon ga krijgen na de eindejaars uitkering :) en vanaf augustus 100 per maand meer gaat krijgen :) heerlijk net voor de bruiloft 😄

13. Ezria

Ezria Bekend lid

Mar 6, 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Dat vriendlief vanaf januari een loonsverhoging gaat krijgen van €400,- p.m. en dat ik in december nog geld terug krijg van de belasting (€290,-). :D

14. Dufel

Dufel VIP lid

Sep 10, 2014
    5,833
    1,469
    113
    Lekkere meevallers allemaal :)

15. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik had bijna een meevaller.
    In de colruyt hadden ze duplo speelgoed, de vliegschool stond ertussen en die was 20 euro. Ik heb die doos 10 keer vastgehad en ook 10 keer teruggelegd. Ik twijfelde nog of ik die wilde kopen en wilde die thuis nog op google opzoeken. Kijken of die echt wat is.
    Is die doos overal 40 euro!
    Waarschijnlijk was het dus een dikke vette actie en heb ik dikke vette pech want die zal er niet meer liggen.
    Ga deze week wel nog eens kijken

16. Zusterke

Zusterke Niet meer actief

Financiele meevaller vd belastingdienst. Krijgen een heel leuk bedrag terug 😄
    Zoonlief zit weer in zijn gezellige dagen. Tis dus de hele dag lachen😄 kan nu ook heerlijk alleen spelen dus heb wat meer tijd voor mezelf.
    Kan sindskort ook goed aan tafel blijven zItten in een "grote mensen stoel" en als dit de hele week goed gaat dan gaat die grote lompe bloom eetstoel mp op😄😄😄

Bij ah 15 cristal zegels van voorganger gekregen.

Zoon was verkouden normaal zet dit dan door in oorpijn en gruwelijke snotneuzen. Echter vorige week buisjes gekregen en nu binnen paar dgen nergens meer last van. Hoesten is zelfs na paar dgen weer over ipv paar weken.

Geen prijs bij staatsloterij gewonnen en besloten met die onzin te stoppen. Heb het gevoel toch al een winnaar te zijn na de afgelopen dagen😉

17. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Dat mijn zaakje boven verwachting goed loopt, en ik daarnaast ook nog een gedeelte ww-uitkering mag ontvangen, dus dat ik nu maandelijks meer inkomen heb dan toen ik nog voor een baas werkte.

18. Zwada

Zwada Actief lid

Feb 11, 2014
    210
    0
    0
    Grote financiële meevaller van de belastingdienst. Heeft iemand eigenlijk een idee wanneer dat gestort wordt? Kan het mooi meteen naar de spaarrekening.

19. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,155
    8,129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Dat iedereen zoveel hoort van de belastingdienst zeg, ik heb geen brief niks gehad, beetje jammer haha

20. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,155
    8,129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ok, dit is fokkin weird, ik krijg net 1 minuut geleden post, de belastingdienst, geld terug, woehoeeee

Share This Page