ik heb eergister een test gedaan...en toen was er een super duidelijk plusje.....dus zwanger! maar vanmorgen wilde ik hem nog even bewonderen....en nu is 1 streep iets vager geworden..........het is een plusje maar anders dan woensdag. ga zo toch nog maar een 2de test kopen.........
Oeh dat is even schrikken zeg! Maar een plusje is nog steeds een plusje, zou de andere test pas over 2 dagen weer doen voor de zekerheid.
Maak je niet druk meid. Je moet de test binnen zoveel minuten bekijken. Nadien is het niet geldig meer. Dus dat die test een dag later vervaagt, maakt niets uit! Je bent gewoon zwanger hoor. Gefeliciteerd!
Gisteren heb ik een test gedaan en kreeg ik ook een plusje. Dus ook zwanger! Hoera! Na vier rondjes eindelijk gelukt!
Meid, die testen drogen in. Dan kan je streepje dus vager worden. Alsa je binnen 10 min een plus had dan ben je zwanger. GEFELICITEERD! Gr Droom
Gefeliciteerd hoor! en idd een test wordt na verloop gewoon vager. Die van mij is nu van een week of 6 geleden ofzo en de streep is ook niet meer zo goed zichtbaar. Een andere test heb ik bespoten met haarlak en dan blijft de streep beter zichtbaar. Nagelak (transperante) blijkt ook goed te helpen aan de houdbaarheid van de streep!
Nou meis superr! Van harte gefeliciteerd! Geniet van jullie wonder! Ik spreek je bij de juli mama's,gezelli! Liefs Dais.. -x-
vanmiddag 2de test gedaan................en de plus is er echt overduidelijk! ik ben ZWANGER..........kan het niet geloven..voelt heel onwerkelijk....