Zit er iemand ook te kijken, of heeft hem gezien? Ik had hem al eens op dvd gezien hoor, maar ik vind het zo'n heerlijke film ! Ik heb het boek ook gelezen. En het boek en de film wijken nogal af op bepaalde punten, maar ik vind het zó mooi, dat de sfeer van het boek, humor en verdriet, zó dicht bij elkaar, zo goed overgebracht is in de film! Het ene moment zit ik te grijnzen voor beeld... Het andere moment voel je het verdriet weer...! Nu laat ik me ook altijd wel érg meetrekken hoor in films... Maar ik ben benieuwd wat anderen er van vinden! Want eigenlijk is het ook best een 'gekke' film
Owwwwwwww, zo zitten janken toen ik deze voor het eerst zag. Manlief zat me toen echt aan te kijken, of het wel goed met me ging, hihi En was toen nog niet eens zwanger! hihi
Ik heb het boek ook gelezen en de film ook gezien. Ik vond ze allebei echt geweldig! Het is echt zo'n film dat je meerdere keren kan kijken. Alhoewel ik helemaal gek ben op romantische meiden films
ik heb m ook, ik was op slag verliefd op gerard butler.. oefff wat een man, daar zou ik als een blok voor vallen. Samen met mijn zusje zitten zwijmelen voor de buis.. Je brengt me op een idee, ga m vanavond nog eens kijken denk ik En idd het verhaal is ook supermooi! de traantjes gaan snel..
Ik heb em ook gezien...Maar vond het geen tranentrekker ofzo terwijl ik toch wel snel een traantje laat. En Jeffrey Dean Morgan(William) Potdikkie, als mijn vent er later zo uit ziet...dan teken ik ervoor
Heb hem op dvd staan ... heeeeerlijke film .. en die Gerard Butler die mag mij wel eens wakker komen maken hoor pff wat een heerlijke vent ... Vind het zo romantische dat een man zoiets zou doen ( die brieven een jaar lang schrijven ) vond het wederom een tranen trekker hoor
Dit is mijn favoriete film, ik viel de film binnen gister toen hij al een uur bezig was. Toen heb ik mijn dvd uit te kast gehaald en op gezet. Sjonge jonge wat huilen weer. Mijn man kwam thuis van een vergadering en zag me al weer brullend op de bank zitten. Toen heeft hij lekker met mij de film afgekeken. Komt goed uit, want ik ben helemaal weg van Gerry (Gerard Butler) en hij mag Hillary Swank wel graag zien. Wat een geweldige film, ook wel herkenbaar proces trouwens. Niet hetzelfde maar eigenlijk ziet een rouwproces er ook zo uit alleen zonder de brieven. In het begin voelde ik haar altijd om me heen en na een jaar was het weg. In dat jaar wist ik precies op bepaalde momenten wanneer ze wilde dat ik iets los zou laten. Ze stuurde dingen op mijn pad waarvan ik begreep dat ze me zouden helpen. Na een jaar was dit weg... heel geleidelijk aan maar toch. Klinkt beetje bizar dit he?
YouTube - Love You Till The End (P.S. I Love You) Voor de dames die de film nog niet kennen of even terug willen kijken: Heb ook meteen weer even zitten lekkerbekken hahaha
Ik heb precies een half uurtje gekeken, voordat ik in slaap ben gevallen, hihi. (en nee de film was niet zo slaapverwekkend ik was alleen doodmoe)
Ik vind het een prachtige film! Aan de ene kant vind ik 'm zooo ontzettend treurig, aan de andere kant wordt ik er juist heel erg blij van! En Gerard Butler is echt zo'n mooi man Maar ik heb ook wel een zwak voor dat Ierse accent *zwijmel*