Ik probeer de vertrouwen er ook in te houden, maar na alles dit zakt je hoop en moed wel wat in de schoenen hoor Ik heb binnenkort een afspraak bij mn gyna, en zal mijn verhaal ook wel aan hem voorleggen, en of hij misschien nog andere optie's weet. Een nieuwe donor vinden via internet....tja, hier heb ik helaas geen vertrouwen meer in.
zulke lui is het afknappen en afhakken maar , volgens mij heb ik hier wel iets over gelezen op een andere site.. weet niet of het de zelfde is maar die blijkt een genetische af wijking te hebben en dan als donor lekker rond te gaan spelen :x. meid kan je niet overleggen bij de donor kliniek van wegen de leeftijd ? ik hoop als nog dat je in de tussen tijd een betrouwbare en zorg bare man zal tegen komen die je weer in vertrouwen kan nemen.. ik weet goed wat je bedoel ,, met de man met wie ik nu samen ben ben ik eerst half jaar vrienden geweest,, heb daarvoor relaties gehad waar ik zwaar ben bedrogen. Maar deze man met wie ik nu ben is een zege heeft mij zeer veel moeite gekost maar ben blij dat ik er toch voor ben gegaan ,,ik duim en hoop voor je dat je ook zo'n man mag tegen komen xxx
Hi Bolly, Toen ik het hoorde van zn syndroom ben ik zeker direct afgehaakt....Er zijn meiden die dit aandurven, maar ik durf dit niet aan, de risico is voor mij wat te groot. Maar zulke mensen zijn echt ziek in hun hoofd, door de boel te verzwijgen :x Meid dan heb je zeker getroffen met deze man, zulke mannen zijn blijkbaar zeldzaam, want ik vind ze maar niet Nu heb ik sinds afgelopen vrijdag wel een hele leuke jongen getroffen via internet (geen donor hoor, hihi) en het klikte ook geheel wederzijds, maar de toekomst moet nog uitwijzen hoe dit uitpakt en ontwikkeld. Want net als jij, ben ik ook net iets te vaak bedrogen in een relatie, en daardoor heb ik er niet zoveel vertrouwen meer in. En ik ga zeker niet achter hem aan hobbelen, hihi.... Als hij me echt leuk vind, dan mag hij er ook wel wat moeite voor doen Daarbij is het helaas niet mogelijk dat ik voorrang krijg int ziekenhuis betreft donor, ik moet maar wachten net als vele andere vrouwen. Mits er een speciale indicatie is, waardoor ik voorrang moet krijgen, maar die heb ik echter niet!
Hej Brabbel, Er is helaas nog geen nieuws. Zodra ik meer weet, wordt het uiteraard gepost hiero Liefs
*** UPDATE *** Zover ik nu op de hoogte ben, heeft donor een kort geding tegen Alberto (voor het programma Undercover in NL) aangespannen...Alberto moet vandaag naar de rechtbank toe te Amsterdam. Donor wil voorkomen dat dit uitgezonden wordt, en wel op zondag 23 oktober a.s.!!! P.S. wordt nader vervolgd van hoe of wat
Dit is toch niet te geloven Jeetje wat heb je er toch een idioten tussen zitten. Ts is hoop dat je ondanks je wantrouwen (wat ik me heel goed kan voorstellen) toch nog een geschikte partner/donor vindt.
Hey, Net even gelezen hier... Meteen ook even vriendin van me gewaarschuwd die via het internet op zoek was naar een donor. Dank je voor je melding hier erover! Jammer dat je dit hebt moeten meemaken! Ik hoop dat 't losloopt bij de man die je op internet hebt leren kennen (of gewoon: dat je snel jouw prins op het witte paard tegenkomt!) en, dat je snel BAM mag worden! Liefs
Een gewwarschuwd mens teld immer voor 2 he ! Ik ben blij dat het niet zover bij mij heeft moeten komen, dat ik met hem in zee ben gegaan. Ik ben gelukkig optijd gewaarschuwd, maar dat neemt natuurlijk niet weg dat ik behoorlijk boos en teleurgesteld was. Maar goed, ik heb me eigen erbij neergelegd nu, en moet verder kijken. Ik probeer positief te blijven, alhoewel dit soms wel moeilijk is . Liefs
Het vertrouwen hierin krijgt wel een grote domper En met name meteen bij de 1ste de beste donor.....pfff. Maaaaaar, ik probeer de moed nog niet op te geven...maar wil 1st dit alles achter de rug hebben, en dan kijk ik wel verder van hoe of wat. Liefs
*** Nieuwe UPDATE, op vervolg van eerdere bericht! *** Ik kreeg via de media net te horen/zien op sbs (shownieuws) dat Alberto Stegeman vandaag 3uur lang in de rechtbank heeft gezeten, en dat de zaak morgen weer verder gaat. Wordt nader vervolgd dus
3 uur lang in de rechtbank over deze zaak? Klaagt die vent hem aan of 1 van de moeders de donor ofzo? Heb wat gemist volgens mij
Hey, Klopt! Heb vriendin ondertussen aan de lijn gehad en, ik moest je 1000x bedanken! Dus bij deze. Inderdaad, je hebt op tijd afstand kunnen nemen, maar toch, 't zet een deuk in je vertrouwen... En, sowieso ,je kijkt uit naar die zwangerschap... Liefs en, dat kleine wondertje komt ook jouw richting uit!
Die donor heeft Alberto van Undercover in NL aangeklaagd, om te voorkomen dat dit uitgezonden wordt volgende week zondag de 23ste. Want donor vind, dat anders zn privacy wordt aangetast! Maare, donor zelf wordt geheel onherkenbaar in beeld gebracht, incl. stemvervorming.
SUPER!!!.... fijn om te horen en te lezen dat je vriendin nu tijdig gewaarschuwd is. En ik hoop dat intussentijd nog meer meiden gewaarschuwd zijn voor deze donor. Thnxxx voor je lieve woorden meis Liefs
Ook lomp aangezien hij wel eerder heeft meegewerkt aan diverse interviews met kranten. Ben benieuwd of het word uitgezonden.
zo bemoei ik mij er even tussendoor maar als de rechtbank hem in het gelijk stelt is dat knap waardeloos.. hufter...