Hihi heel herkenbaar. Bij ons is momenteel de uitspraak "ik ben lief en jij bent stout" met de daarbij behorend handgebaar en gezichtsuitdrukking erg populair als meneer wat uitgevreten heeft . Verder is krijten op de net nieuwe wit geschilderde buitenhaard, rommel maken en dan zeggen "mama ruimt wel op", honden plagen, expres beker over zijn broek leeggieten op het KDV als hij zijn beker leeg moet drinken, alvast snoepje vragen voordat we bij de kassa staan, klimmen op de schutting, met zand in zijn sokken en broek expres op mama's bed springen etc etc.... Gelukkig ook zat leuke dingen. Moest gisteren erg lachen bij de oude buurvrouw. Die was met een mes het onkruid aan het weghalen. Patrick ernaar toe en zei "mevrouw daar moet u boterham mee smeren hoor" .
achhhh ze kunnen het wel..even lief zijn en idd dat weerhoud je ervan om hem niet achter 7 lagen behang te plakken..
ik merk dat nu hij steeds beter in zijn woordenschat is, hij ook neigt naar dit gedrag..in het begin als ik zei moet je tikkebille, dan draait hij om met zijn billen naar me toe en zegt dan jaaaa..
Ben wel blij dat ik niet de einge ben, weet natuurlijk ook wel dat het bij de leeftijd hoort, het slecht luisteren en een eigen willetje, maar dat die kids zulk rottigheid kunnen uitvreten...nou nou..
nee hoor, je bent zeker niet de enige! dit troffen wij gisteravond aan, toen we dachten dat onze dochter lekker lag te slapen... Bekijk bijlage 150494
hehehehe Hier geen ervaring met de stoute acties die ik hier lees...dat gebeurt hier (nog) niet. Maar meneer begint wel al brutaal te worden. Gisteren werd ik ineens 'stomme mama' genoemd omdat 'ie boos was. Meneer is 2 jaar en 3 maanden oud! Ik wist niet wat ik hoorde.
ohhh dit is echt erg hahaha..als deze dingen op grijphoogte zou liggen is dit ook echt een streek van de mijne.. Hij doet dit altijd met de pleepapier, wil hij zogezegd ff poepen, nou geef hem het voordeel van de twijfel, want ik weet dat hij dat het allerliefste nog in zijn luier doet, maar goed, na een aantal harde kreunen, kom ik de wc binnen en ligt heel de vloer onder de pleepapier.. en ik trap er iedere keer weer in..
maar het erge is ook dat het boven in het kastje ligt! ze klimt gewoon via het bad omhoog, half staand op de wastafel en ze kan ze erbij. kamikazepiloot. We kijken trouwens nergens meer van op hoor, zo was ze laatst over de schutting heen geklommen zo naar de buren.. oeps.
mijn middelste zoon van 14 was en is ook zo ( en nog wat erger) je wordt er gillend gek van. het rijkt te ver om hier te gaan schrijven dan zijn jullie morgen nog aan het lezen. hij heeft dat ookal vanaf dat hij zich kan voortbewegen. en nu hij over de 1.80 is is het een wandelende tornado.(met adhd)
@Amfy, wat een schattige foto. Dat maakt een hoop goed idd. Pff, de orchideeen..... OMG, de kat in het bad? Werd dat geen oorlog? Noor en onze poes zijn bepaald geen vriendjes. Inmiddels heeft ze sinds gistermiddag een streep boven haar oog en krasjes op haar wang. Dat beest slaat van zich af.... niet normaal. (Noor was wel aan het uitdagen hoor) @Angela, tja als ze stil zijn....moet je oppassen. @Lucia, ja, zie dan maar eens serieus te blijven. Wat een bijdehandje zeg. @Mamamuts, wat kunstig zeg En de moeite die ze er dan voor doen he. Ongelofelijk.
geweldig die maandverbandjes op de muur..pies hier echt zowat in mijn broek!! ow wat een boefjes allemaal. herkenbaar die uitspraken van die kids, t kan ze gewoon geen moer schelen wat mama zegt. Als ik zeg nog 1x en dan ga je op de gang, dan zegt ie DA en gaat al op de gang staan.. hmmzzz tja en dan? en hij zit nu echt in de 2=nee fase en echt alles is ook nee.. moe word ik ervan.
oh wat erg...ik kan eigelijk van mijn oudste niet zo herinneren dat hij zoooo erg was (heeft pdd-nos/adhd), maar dit knulletje is echt erg, mijn man herkent zich er wel veel in, als ik die verhalen van me man hoor, wat hij vroeger heeft uitgevreten dan zijn we er nog lang niet klaar mee.
Mijn zoontje heeft dus ook altijd van die bijdehandte dingen...als ik hem een beetje boos toespreek omdat hij niet luistert doet hij ssssttt mama stil even rustig, ik ben aan het praten! PARDON??!! wie is hier de moeder nou? hahaha!
oke... ik geloof dat wij tot nu toe officieel een braaf kind hebben.... het gekste wat ze gedaan heeft is toen ze moest slapen al haar kleren uit de kast gehaald en door haar kamer gegooid om vervolgens in de kast te kruipen met de woorden "zoooo dit is een lekker bedje" verder heeft ze wel de normale kinderdingen als kliederen met eten en eens een beker met opzet omgegooid, maar zoals ik lees van andere kindjes hier.... dat heeft ze niet.... die foto met die maandverbandjes is wel te grappig, zou het geloof ik in mijn broek doen als ik dat zou aantreffen