Hier moest ik erg om lachen. Komt mij bekend voor LOL! Vroeger heb ik dit ook gedaan maar dan met tampons! Ik haalde ze uit de wc (daar had mijn moeder een doosje staan met tampons erin) ik was een jaar of 3/4?? en ging ze overal beplakken en ophangen in mijn eigen slaapkamer Mijn ouders en zus moeten er nog om lachen. Echt grappig om te zien dit alleen kost weer even een pak met maandverband he?
zou het aan de naam liggen? mijn zoontje heet ook danny en is ook zo'n ontzettende boef. ( we noemen hem hier vaak al terrorist) als ik mij 1 sec omdraai doet hij alweer iets dat niet mag. of hij zit op de tafel of hij sloopt dingen weet ik het allemaal! maandag nog bij oma thuis, je draait je om en hij drinkt zo een luchtverfrisser op ( die sierdingen met die stokjes) dus dat was ook weer schrikken! en je ziet hem ook nooit zonder blauwe plekken of schaafwonden ofzo, want hij zit altijd onder! hij krijgt het altijd voor elkaar om op zijn hoofd te vallen! wij geven het maar de schuld aan zijn rode haren ze zeggen toch altijd rooie valen zijn donderstralen!