Goedenavond, Om een lang verhaal kort te maken is er bij ons een paar dagen terug ingebroken. Ik merk aan mij zelf dat ik heel angstig ben en bij ieder geluidje of wat dan ook staan mijn zintuigen op scherp. Iemand tips of iets hoe hiermee om te gaan?
Heel veel sterkte. Heb het zelf niet meegemaakt maar misschien is het een kwestie van tijd. Anders een idee om te bellen met slachtofferhulp?
zal dit idd eens navragen bij slachtofferhulp, hier in de buurt word de laatste tijd ook veel ingebroken. veel van onze buren zijn hiervan slachtoffer. en het duurt echt een tijdje voor je je weer veilig voelt in je eigen huis. miss anders iets ondernemen waardoor je jezelf veiliger voelt iets van bescherming naast je bed oid. sterkte met de komende tijd zal nog wel een tijdje duren
is een normale reactie hoor maar bedenk je wel dat de kans dat ze terug komen zo ontzettend klein is... misschien kan je om jezelf gerust te stellen een lamp in de tuin maken met een bewegingssensor er in of iets van een extra alarm? Als je echt veel problemen gaat ondervinden er van zou ik wel slachtofferhulp inschakelen.. het is ook niet niks hoor meid dus snap het wel!
Ik heb idd een brief ontvangen van slachtofferhulp, hun verwezen mij naar hun website, maar ik kan ze ook telefonisch bereiken. Denk dat ik dat morgen maar eens ga doen. Bedankt voor de reacties
Bij ons is 2 jaar terug ook ingebroken, terwijl we thuis waren. Gelukkig hebben ze niks meegenomen omdat we wat gerommel hoorden en vriend ging kijken, ze waren dus gauw weer weg. Maar nog altijd bij gekke geluiden vind ik het niet fijn, ook alleen thuis zitten 's avonds doe ik liever niet. Alle sloten worden nog regelmatig gecontroleerd:x Geen tips helaas, gevoel moet slijten ben ik bang, wel sterkte gewenst!!
Oh dat lijkt me zo naar. Sterkte, pff ik weet nog dat er bij mijn oma was ingebroken, oh wat vreemd voel je je dan in je eigen huis...
Gatverdamme wat gebeurt het toch veel zo aan de reacties te lezen. Het idee van dat je in de gaten bent gehouden is gewoon zo beangstigend. Maar goed de kans is idd klein dat ze terug komen.
Oh jemig wat klote!! Ik voelde me al onrustig toen er voor een paar weken terug bij de buren was ingebroken... Wij hebben toen na gekeken wat voor de inbrekers De makkelijkste weg zou zijn om binnen te komen en dat was via de achter deur.. Wij hebben overal nieuwe dievenklauwe erop gezet en op de achter deur een rolluik laten plaatsen ( op de rest vd ramen hadden er het al ) Misschien is dat voor jullie ook een optie .. En ik denk dat je het vertrouwen ook weer terug moet krijgen Je veilig huis je veilige omgeving is plots " niet zo veilig " Dat gevoel moet weer teug komen !! Ik wil je heel veel sterkte wensen ..
Helaas herken ik je gevoel! Jaren geleden bij ons ook gebeurd Ik bleef het gevoel houden bbrrrr! Wij zijn verhuist en ik heb nu op alle ramen lees ALLE!! Rolluiken dat helpt erg veel. Ook extra alarm en beveiliging. Ik vergeet het nooit meer. Helaas geen tips voor je
Ik denk altijd dat dieven denken bij woningen die juist rolluiken hebben dat deze mensen juist veel waardevolle dingen in huis hebben.
ischien een domme vraag,maar hoe komen die inbrekers binnen,door een raam dat open is,of glas kapot maken. Hier zorg ik altijd dat alles goed op slot zit als we gaan slapen,dan denk ik ze kunnen nooit binnenkomen tenzij ze een ruit inslaan.Gaan ze zo te werk? Sorry als ik zo naief overkom,maar ik zou zo graag jullie verhaal willen lezen.Hoe gaat zoiets in z,n werk.
Ja daar kan ik inkomen, Maar als ze nu willen inbreken moeten ze eerst het rolluik slopen ... En daar word je echt wakker van Ps nu krijg ik ook de kriebels mijn man heeft nacht dienst
Ik heb geen tips, maar wil je wel veel sterkte wensen. Hier in de straat zijn ze flink bezig geweest met inbreken en daardoor voel ik me al niet erg op mijn gemak 's avonds. Het engste is nog dat de honden hier in de buurt helemaal niet aanslaan bij een poging tot inbreken.