Mijn hemel ik heb een buik an 7 maanden en ben pas 25 weken. Mijn fysiotherapeute vroeg of het echt geen tweeling was nee hoor antwoorde ik braaf. Het is er echt 1. wie heeft dat nog meer? groetjes Maaike
ja ook ik krijg wel eens te horen of het er niet toevallig 2 zijn.. maar ik geniet er lekker van! als die maar niet al te groot word
Nou maak je maar niet druk! Mijn buik is nu hetzelfde als die van jou! En ik ben net 17 weken zwanger
meid je buik ziet er kei mooi uit en om eerlijk te zijn mijn buik was echt veeeeeeeeeeel dikker dan die van jou met 25 weken ! haha je bent er nog niet hoor hihi die van mij is nu 2x zo dik als toen !
ik heb t ook hoor en ben pas 18 weken zwanger... zoals al gezegd is je hebt een machtig mooie buik! Wees er maar lekker trots op!
Hier ook nog een.. Toen ik net 20 weken was, dacht men al dat ik bijna uitgeteld was... Nou nee, niet echt..
Met 29 weken liep ik al met een behoorlijke 'voetbal' rond, zie mijn album. Je wil niet weten hoe groot ik nu ben
Meid...om eerlijk te zijn...je buik is echt NIET groot! Die van mij (heb geen foto's hier in het album staan) was echt al veel en veel dikker...
Goede morgen, Ik vind mijn buik ook erg dik, en ook de omgeving zegt het vaak... Het is wel mijn 2de zwangerschap en ik denk dat dat ook wel een groot verschil maakt hoor... Nu is de baby op dit moment ook aan de grote kant, dus het is wel vulling! hahaha... Niet druk maken komt allemaal goed... Lekker showen nu het nog kan die buiken... Groetjes Catheleine
hoihoi ja, ik krijg ook op merkingen van zo ik zie dat het er bijna op zit... en dan zeg ik ik ben net over de helft maar ik geniet ervan hoor maar ben nu wel heimelijk nieuwsgierig naar de kleine en wil hem graag vast houden en knuffelen en dat lekkere babygeurtje ruiken maar nog 15 weken wachten liefss
Gelukkig dus niet de enige...zucht hihi de foto's zijn van een paar weken, hihi Ik ga eerdaags weer foto's maken, vrijdag ben ik 26 weken...wel een mooie dag dan daarvoor. Ik ben ook best klein dus dan zijn de proporties denk ik ook anders dan als je wat groter bent, lijkt denk ik dan minder groot!
ik zal even de nieuwte foto neerzetten dan... deze is van vandaag... Maar ja zoals ik al schreef, ik ben 1,62 en 10 kilo aangekomen en dat ALLEEN bij mijn buik.
Vind het wel meevallen meid. Maar niks van aantrekken van die opmerkingen. Bij iedereen groeit de buik anders.