Echt ongelofelijk. Mijn buik is de afgelopen week opgezwollen tot mega formaat, voor mijn doen dan. Ik heb dit nog niet eerder meegemaakt voor ik ongesteld werd. Ik heb nu al een week lang een zeurderig gevoel in mijn buik maar het opzwellen begint nu op te vallen. Niet alleen bij mij en mijn man maar ook bij bijvoorbeeld mijn moeder en vriendin. Ik ben niet eens zwanger (nog niet getest vanwege lange cyclus) en iedereen is er nu van overtuigd, ook al zeg ik dat het niet zo is. Ik paste vanmorgen niet eens in mijn gewone spijkerbroek terwijl ik na 3 weken na de bevalling daar al weer makkelijk in paste. Vreemd toch ? Hoe is dit bij jullie, krijgen jullie ook zo'n grote buik aan het einde van je cyclus. (hopelijk ik zit nu op dag 42 ) Wie stelt me gerust :
Bij mij was de opgezwollen buik het enige symptoom! Ik had dat nooit gehad en kreeg mijn broek ook bijna niet meer dicht. Als ik jou was zou ik er een testje aan wagen!
ik kan erover meespreken... ik heb elke maand vanaf iets na de eisprong een opgezette buik alsof ik 4 maanden zwanger ben stikvervelend!!!!! maar goed, ik hoop voor jou dat het bij jou meer betekent dan zomaar een opgezette buik
Ik heb het anders nooit....dat vind ik het gekke. Ik ben al eerder ontpild (t) ? maar toen had ik alleen een lange cyclus. Geen buik, buikpijntje etc. Ik ga morgenochtend maar eens een test doen, dan hoef ik niet meer tussen hoop en vrees te leven. (drama queen hihi)
Heeej babe! wat is dat nou, heb je nog niet eens getest??? Vaak is het wel zo, (heb ik van horen zeggen) dat iedere zwangerschap weer anders is.. dus wie weet! Duim met je mee!!