Vandaag negatief getest, maar ik voel me zwanger. Heb sinds 3 dagen de bekende buikkrampen, maar die trekken ook weer weg. Mijn temperatuur wisselt van hoog naar laag en andersom. Mijn vriend vindt mijn gezicht veranderd. Ik ben zeer regelmatig ongesteld en zeer zelden overtijd. Ik was zelfs zo overtuigd van een zwangerschap dat ik nauwelijks nog hoefde te testen.... dacht ik. Ik moet het even kwijt
'k heb dat onlangs ook voorgehad Anne... ik was er zooooo van overtuigd dat ik zwanger was, dat ik het aan mijn ventje, mijn ouders en mijn zus al verteld had... Ik was gewoon 100% zeker dat ik zwanger was - een test hoefde eigenlijk niet maar goed, om de anderen hun twijfel weg te nemen (want die begrepen niet dat ik zooooo zeker kon zijn zonder test) heb ik toch een test gedaan... groot was mijn teleurstelling toen die negatief bleek... om het allemaal nog wat erger te maken, heeft die bewuste cyclus 62 dagen geduurd... ik heb toen zoveel testjes gedaan want telkens dacht ik dat ik alsnog positief zou testen - aja, ik werd niet ongesteld dus dat moest toch IETS betekenen... Enfin, sindsdien ben ik stukken nuchterder (wat niet wegneemt dat ik stiekem toch weer hoop dat de symptomen die ik voel iets betekenen...) Ons lichaam kan ons zooooo voor de gek houden é...