Hoi allemaal Ik heb eeb vraagje van mijn eerste groeide ik erg hard in mijn buik met drie maanden zag ik eruit alsof ik in de zesde maand was. puur buik geen grammetje vet of kilo's extra. Nu ben ik voor de tweede keer zwanger heb nergens last van alleen die buik gaat weer ben nu 7 weken zwanger en heb een 5 maanden buik. Ik ken niemand in de weide omgeving die hetzelfde heeft, en ik ben benieuwd of er hier wel iemand is die dit herkent groetjes brillie
Hihi mooi he zo snel een buik? Ik kijk mezelf elke dag nog verbaasd in de spiegel aan Ik heb ook al een flinke buik vanaf week 7 ongeveer. Prachtig vind ik het.
ik heb ook een flinke buik hoor. iedereen draagt anders. niet te druk om maken hoor,ik draag al vanaf 6 weken zwangerschapsbroeken. kristy
Ik vindt het wel leuk hoor zo'n buik maar het is nog zo pril, heel het dorp weet het vanwege die buik. met vijf weken liep ik deze keer al in zwangerschaps kleren. Ik ben ook best bang dat het fout gaat raar he? gr brillie
zie mijn album ik was ook meeeega dik...zonder vet of iets ben in totaal 3 kilo angekomen en na de bevalling meteen 12,5 kilo kwijt ach ja kleinigheidje had een 9ponder in mijn tummy hihi
Dat denk ik ook altijd maar als mensen allerlei commentaren over mijn buik loslaten. Laatst op de verjaardag van een vriendin zaten haar familie en vrienden mijn buik te becommentarieren; 'Wow, echt niet normaal wat een kanonskogel '. Sorry hoor, maar dat soort uitspraken vind ik superirritant. What's your excuse? Denk ik dan altijd maar .
Ben al blij dat er nog veel mensen dit hebben Ik heb een heel bescheiden buikje nog en vond dat eigenlijk al serieus voor mijn 7,5 week, maar blijkbaar is het niet abnormaal Gelukkig is het nog niet in die mate dat de mensen het merken, want willen het graag nog enkele weekjes stilhouden...
ik had ook al snel zo'n hele dikke buik,m met 6 a 7 weken ook positiebroeken aan gedaan. laatst sprak ik met een meisje dat ook 6 maanden zwanger was en die had bijna geen buik. dan liever een grote buik hoor.
nou ik heb al een buikje van me zelf en weet ik wat ik heerlijk vind?dat ik hem nu niet meer hoef in te houden hahaha
Hier nog een hoor...ben nu 9 maanden en ze vragen of het er echt maar 1 is Met 6 weken kon iedereen het hier al zien Bij somige zet de buik gewoon veel sneller uit als bij andere
Ik had ook al heel snel een buikje, ik droeg met een week of 7 a 8 al een zwangerschapsbroek. In het begin vind je dat heel leuk, totdat mensen gaan vragen hoever je bent en dan zie je gewoon aan de gezichtsuitdrukkingen dat ze zoiets hebben van wow die is aardig aan de maat. Inmiddels hoef ik nog maar drie weekjes en nu zegt iedereen jemig wat ben je beschaaft zwanger, wat heb je een bescheiden buikje. Dus het kan in het begin heel hard gaan, maar dat is gewoon een voorbereiding voor wat komen / groeien gaat. En de één draagt nu eenmaal anders dan de ander, dus ik zou me daar maar niet te druk om maken (weet dat het makkelijker gezegd is als gedaan, maar ik spreek uit ervaring) Sterkte nog