Vandaag bij de Vk geweest. We hadden weken eerder al afgesproken om met 38 weken te gaan strippen. Vorige week vertelde ik haar dat mijn zoontje nog ietsje verkouden was en dat ik het dus liever niet wou. Nou deze week dus wel als het mogelijk was. Ze moest natuurlijk eerst even voelen of het rijp was want anders had het weinig zin. Na het voelen bleek dat het dus totaal niet rijp was... zelfs mn baarmoeder zat nog niet laag, dus strippen zat er niet in! Ofterwijl ik baal ontzettend, en ben ook echt diep teleurgesteld! Had zo gehoopt dat het toch wat rijp was en de mogelijkheid tot strippen er was. Ik ben het zoooooo zat.... ben al bijna 9 maanden lang doood en dood moe... heb verschrikkelijke slapeloosheid en kom door de vermoeidheid de dag gewoon niet meer door. Maar goed... achteraf weet ik nu wel waar ik aan toe ben, en dat ik dus niet iedere dag hoef te denken zal het vandaag? zal het straks? Mn Vk zij dat dat er niet toe doet, ook al is het niet rijp en dat het alsnog ineens morgen zou kunnen gebeuren of in iedergeval heeel snel kan gaan gebeuren want dat hebben ze zoveeel mee gemaakt al! Maar goed ik ga er niet van uit, mijn zoontje was ook 12 dagen te laat en denk vanaf het begin van de zwangerschap al dat deze meid ook te laat gaat komen. Pfffff moest ff van me afschrijven hoor, wist niet dat ik me zo teleurgesteld zou voelen zeg. Alles gewoon POTdicht! Maar goed, we gaan door en door,,, en wachten en wachten, zit helaas niks anders op!
Nou meis, succes met afwachten dan! Ja, misschien heel lullig gezegd maar laat de natuur zijn gang gaan. Lijkt me ook het beste voor je meiske. Ik snap dat die vermoeidheid ontzettend tegenwerkt, zeker met een zoontje die rondloopt maarja...je ukkie beslist blijkbaar lekker zelf. Probeer lekker rust te houden (niet TE veel natuurlijk ) en dan maar hopen dat het toch nog gauw begint. Succes! Elmo
Ja dat is echt gruwelijk balen. Je leeft er dan naar toe en dan kán/gaat t niet. En idd t hoeft niks te betekenen dat t potdicht zit, maarja je hoort liever dat je baarmoeder al rijp is en je misschien al wat ontsluiting zou hebben.. Ik wil je heel veel succes wensen met de laatste allerzwaarste loodjes!
je kunt ook 5 wkn rondlopen met 2cm ontsluiting net als ik bij mijn dochter het kan ineens heel snel gaan hoor maar wel balen
hhmm ik weet precies wat je bedoelt. wij zouden woensdag gestript worden, ik keek er ontzettend tegenop maar tja op een gegeven moment dan wil je zo graag die kleine in je armen hebben. dus wij gingen voor het strippen. lig ik daar, wat blijkt kon ze er ook niet bij baarmoeder lag nog ver naar achteren. de vk zei al dat het niet wilde zeggen dat er niets aan de hand was maar we konden in ieder geval niet gestript worden! baalde ook ontzettend, want we weten nu ook niet eens of ik al misschien ontsluiting heb of dat het potdicht zit! maar goed wij gaan maandag naar het ziekenhuis omdat we niet meer verwachten dat onze uk nog uitzichzelf komt! hoop voor je dat je snel je kleintje in je armen kan houden, in ieder geval veel succes! joyce
Getsiederrie! Als je je zo beroerd voelt is het idd geen pretje! Misschien helpt het als je de uiterste datum in je hoofd houdt, dan kan het altijd meevallen. (doe ik ook niet hoor, mijn uiterste datum is 16 december, ik heb met m'n kindje afgesproken dat hij/zij in november jarig is ) Linda
Ik snap precies hoe je je voelt! Bij mij rommelt het de hele tijd maar er gebeurt maar niets, zooo vervelend. Ik hoop voor je dat het snel begint. Groetjes nicol
Ja tis helaas niet anders! Maar ik heb ook totaal geen voorweeen,krampjes, steekjes,,,, kortom niks geen gerommel! Al weet ik dat het niet veel zegt... bij mijn zoontje 3 weken voorweeen gehad die ik soms echt moest weg puffen en hij kwam toch wel mooi ff 2 weken te laat! Maar mn gevoel zegt gewoon dat ik bij haar ook wel over de 40 weken kom en dat gevoel had ik ook bij mijn zoontje. Maar goed... Donderdag moet ik weer naar de verloskundige en mischien is het dan wel rijp om te kunnen strippen.( hoop hoop hoop)
Dat is gewoon echt balen Hopelijk is je baarmoeder van de week wel rijp om gestript te worden, ik duim voor je mee
Ik had ook geen gerommel helemaal niets. Op maandag (41 week) ben ik nog naar de verloskundige geweest, en kon ze ook nog niet strippen. Ik denk dat wordt nooit wat, nou moet ik met 42 week naar het ziekenhuis. En kan ik niet thuisbevallen. Dinsdagmiddag begonnen spontaan de weeën, en woensdagmorgen is Stefan geboren. In het ziekenhuis, maar dat is weer een ander verhaal. Nog even doorzetten, en dan heb jij de kleine in je armen