mega chagerijnig en snel geirriteerd, door hormonen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ssaarr, 16 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ssaarr

Ssaarr Fanatiek lid

18 apr 2011
    1.300
    2
    38
    Ik ben echt zo mega chagerijnig de afgelopen dagen. Niemand kan momenteel goed doen in mijn ogen, en al helemaal mijn man niet. Ik irriteer me ook aan alles..
    Ik vind het echt niet leuk dat ik zo doe..

Zal dat met de hormonen te maken hebben?

2. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    ja! Ik erger me ook aan alles om me heen en ben ook super chagarijnig waardoor ik me zelf niet eens aardig vind. Gelukkig niet elke dag, maar merk wel dat ik veel sneller boos ben :(

3. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    hahaha ja heel herkenbaar!:D
    Ik kon eigenlijk alleen nog maar mijn man "verdragen" en de rest van de wereld niet haha. Vooral mijn moeder...oh oh oh:D
    Het gaat nu trouwens stukken beter hoor...

4. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Absoluut horrormonen! Ik was de eerste 12 weken echt een draak van een wijf serieus! Dat mijn man nog niet met gierende banden het huis had verlaten, verbaasde me.

5. 3S3

3S3 Niet meer actief

Hier ook, verschrikkelijk!!
    Vind mezelf dan ook echt een gemene trut haha!
    Ik vrees wel dat dit de hele zwangerschap zo blijft, in mijn geval dan... :D ;)

6. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Ik had er de eerste weken meer last van dan nu maar ben nog wel sneller gepikeerd of boos en reageer ook feller..

7. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    herkenbaar! !

8. girlwithredhair

girlwithredhair Actief lid

9 mrt 2013
    260
    0
    0
    013
    Oh, daar heb ik ook last van zeg!
    Vind mezelf regelmatig ook echt zwaar overtrokken reageren op dingen, maar kan er echt niets aan doen. Rare hormonen! :D

9. chantypaul

chantypaul Actief lid

4 dec 2012
    108
    0
    0
    bergeijk
    Hahaha herkenbaar, ik maakte met iedereen ruzie en vooral me man, kon me aan alles en iedereen mega irriteren, en het zijn inderdaad je hormonen...heel vervelend, maar het word minder of gata over, nu in mijn laatste 7 weken heb ik weer wat last van, nu irriteer ik me, als iemand iets achter zijn kont laat slingeren, terwijl ik het huis netjes en schoon wil,..voor de kmst van de baby...succes het is rot..maar het komt goed!

10. Queeny

Queeny Bekend lid

29 okt 2013
    891
    0
    0
    Ja zeker wel herkenbaar, in het begin vooral, toen wat minder. Daarna na 20 weken weer even, vooral op mijn vriend icm opruimen, nesteldrang en poetsdrang. Nu weer helemaal minder, eigenlijk ben ik nu op z'n rustigs deze zwangerschap.
    Niet zwanger maak ik me echt bijna nooit druk ergens om, en is het voor mensen heel moeilijk ruzie met mij te krijgen.

11. Riette89

Riette89 Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.097
    682
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Hier ook heel herkenbaar. Ben heel snel op het kookpunt en me vriend vindt dat alleen geweldig, en daagt me dan nog verder uit. Dan kan ik alleen nog schreeuwen van woede! :D Maar ik snauw eigelijk iedereen heel snel aan merk ik wel. :)

12. Miertje89

Miertje89 Actief lid

6 jan 2014
    320
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bij mij valt het op zich mee... maar als ik een keertje geïrriteerd ben of wat dan ook (niet vaker dan normaal en ook niet echt om andere redenen) gaan mensen gelijk roepen dat het aan de hormonen ligt. En dáár kan ik dan wel heel giftig van worden!:x

13. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Zuid Holland
    Herkenbaar!!
    Ik vind t wel bijzonder dat meneer zo geduldig is
    Als t andersom was ontstond er op den duur echt een explosie!

14. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Haha ja dat is wel herkenbaar ;)

15. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Iedereen die nu te dicht in mijn buurt komt kan ik bij wijze van zo een klats vetkopen! Ik ben dik! En ik wil ruimte! Aan de kantuh!!

16. darkness

darkness Actief lid

5 apr 2014
    283
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan echt een k*tw*f zijn zo nu en dan en ik weet dat het de hormonen zijn die het alleen maar erger maken.
    MAAR.. is het nu echt zo moeilijk om je voeten te vegen als je binnenkomt? De badkamer schoon achter te laten? (Scheerschuim en tandpasta all over the place) ook eens de vaat te doen? Je schoenen weg te zetten? Enz..

17. Rowtje86

Rowtje86 Actief lid

14 nov 2013
    346
    0
    0
    Ik ben ook héél chagrijnig en wil het liefst helemaal alleen zijn, laat mij met RUST!!

Haha Darkness, echt he!!!!! :x:x:x

18. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    HERKENBAAR!! Wat een rotmens ben ik sinds een paar weken. Was al iemand met weinig geduld maar nu, pfoeeee :D

Ben chagrijnig als ik weet niet wat. Hormonen zijn de schuldige hoor :D

Deel Deze Pagina