Wordt gek van mezelf.... Al een paar dagen overtijd, zere borsten, honger en misselijk gevoel, moe, humeurig....Maar net test gedaan en het was geen +. Zucht word gek van dat wachten
spannend meis! Hoe was je cyclus tot nu toe?Regelmatig of dat niet?Anders over 2/3 dagen weer een testje doen? Good luck!
Bij Thirza testte ik pas 2,5 week overtijd positief.... (en bij de termijnecho uiteindelijk op anderhalf week na onze cyclusdatum gezet). Kan te maken hebben met het feit dat de innesteling kan duren van een paar dagen tot wel 2 weken. Ook als je je eisprong precies weet, kun je dus een stukje korter zwanger zijn dan je zelf denkt, daardoor, (was bij ons dus iig wel zo en echoscopist gaf aan dat dat zeer regelmatig voorkomt). Dus gewoon elke 3 dagen weer even testen, (dan is je HCG iig weer verdubbeld), en dan merk je het vanzelf. Kan je trouwens de 2 voor 5 euro van Kruidvat erg aanraden: dat zijn bij mij steeds de meest gevoelige testen geweest! (En wel zo lief voor je portemonnee... ).
We zijn nu een jaar bezig voor een 2e kindje. Mn dochter is 3,5 jaar. Ga morgen ochtend inderdaad eerst maar weer nieuwe tests halen... wachten wachten wachten wachtenhihi
Zucht....nog steeds geen:x maar ook geen + Wacht nu een paar dagen totdat ik weer ga testen. Ik heb wel een paar weken geleden een blaasontsteking gehad. Kan dit invloed hebben op een test?
Blaasontsteking heeft wel invloed op je cyclus idd. Dus mogelijk daardoor, (en de spanning van wel-niet zwanger) dat je toch overtijd was Hopelijk volgende ronde beter!