Mega file.. en dan... volle blaas!

Discussie in 'De lounge' gestart door liesjeverliefd, 7 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Featherr

Featherr Fanatiek lid

20 jun 2016
    3.687
    3.128
    113
    Vrouw
    Brabant
    Zolang je maar niet je deur open doet en dan je kont uit de auto om te plassen. Dat zag ik namelijk van de week voorbij komen op fb. Mensen maken dan foto's! :D Zie je opeens een auto met een witte kont die half op de grond hangt :roflmao:

2. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
    Ik heb, uit pure nood, wel eens in een pamper geplast. Ik heb altijd wat reservepampers in de auto liggen voor mijn zoontje. Ik heb die pamper zowat gekust, zo blij dat ik was!

3. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Incontinente luiers?

Overigens ik moet 1,5 uur rijden vanuit Zeeland naar Rdam. Overigens, er is maar 1 toiletmoment mogelijk.
    Op 10 min van eindbestemming Rdam.
    Terug heb ik gewoon pech.

4. Vlindertjeh

Vlindertjeh Bekend lid

18 mei 2014
    545
    67
    28
    Vrouw
    Het zuiden
    Bij de xenos hadden ze een tijd geleden een urinaal (voor mannen) maar ook een urinaal voor vrouwen.. of het goed werkt weet ik niet maar zag er handig uit..

5. humptydumpty

humptydumpty Fanatiek lid

9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113
    Toen ik zwanger was van mn tweede had ik standaard van die plasgootjes in mn tas. Het is even oefenen, maar als het eenmaal lukt zijn ze best handig. Als de nood dan echt te hoog was, ging ik toch maar even de vluchtstrook op. Met zo'n gootje gaat het dan toch iets makkelijker en kun je gewoon je broek aanhouden. En anders idd hopen dat het tankstation niet al te ver is.

6. Hommeltje

Hommeltje Niet meer actief

Yup meegemaakt en dan gaat de auto naar de vluchtstrook en beide deuren open zodat ik er tussen kan zitten. En hopen dat het dan dus lukt ugh.

flipflop vindt dit leuk.
  7. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Wel eens gehad ja. Buikpijn dat ik had. En als je onze wijk inkomt ligt het vol met drempels, dus dat laatste stuk was geen pretje.

Ik zou echt de snelweg afgaan en ergens een macdonalds of andere plek opzoeken als de nood heel hoog is.

8. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.249
    1.009
    113
    Zuid-Holland
    Haha ja dat deed een vriendin van mij laatst ook, zonder schaamte.... Ze moest zo ontzettend nodig en we stonden muurvast

9. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.264
    25.723
    113
    Oh die moet ik onthouden :roflmao:

Ik stond een keer in de file, waar ik echt geen kant op kon. Geen bosjes, geen afrit, geen pompstation... een lullig stukje, waar ik normaal nog geen 5 minuten over doe en nu stond ik 2 uur vast door een vrachtwagen, die het slim vond om met storm over de Brienenoordbrug te rijden. Ik heb me zelden zo ellendig gevoeld, buikpijn en misselijk van de stress. En ben nu nog 'bang' voor file :oops:.

10. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Deze vakantie nog gehad. Probeer het echt op te houden maar als dat niet langer kan zet ik de beide deuren open en ga ik ertussenin zitten plassen. Kan me niets schelen!! Ga echt niet in mijn broek plassen in de auto

11. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Ik moest ook een keer onderweg super nodig maar ja, 2 kleine slapende kinderen in de auto dus niet zo handig om dan een wc op te zoeken. Dus op een vrij stille parkeerplaats een luier van de kinderen gepakt en die in mn broek gepropt. Voor de zekerheid een handdoek op mn stoel. En toen heeeeel voorzichtig geprobeerd te plassen, in de hoop dat hij niet over zou lopen:roflmao: best lastig als je zo nodig moet, er staan dan een aardige druk opo_O helaas toch iets te hard gegaan maar gelukkig was ik onderweg naar huis.
    Sindsdien heb ik celstofmatjes in mn auto liggen. Ook errug handig met kotsende kids. EN ik heb zo'n grote incontinentie- inlegger voor volwassenen paraat. Die houd net iets meer tegen als een kinderluier:roflmao:

12. Anan

Anan Fanatiek lid

10 mei 2013
    3.006
    2.372
    113
    Kak! Lig op bed, lees dit topic en moet spontaan plassen. Zon hekel aan als je net lekker ligt :(

13. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Ik heb deze! Zo handig! Onderweg tijdens vakantie hoef ik nooit meer naar een vies toilet. Ik plas gewoon tussen de autodeuren. Nog nooit 1 druppel geknoeid. Ik gebruik m ook voor mijn 2 kleine kinderen (jongens).
    En in nood! Altijd handig! Afgelopen week nog 1 voor mijn moeder gekocht. €9,99 bij Blokker

http://www.voordeelmuis.nl/cgi-bin/v.cgi?a=d&d=1769216

14. Lafayette

Lafayette Fanatiek lid

13 okt 2012
    1.385
    1.568
    113
    Goh! Wat veel topics over plassen en split sex en gynaecologische ingrepen!

Dat zal echt wel toeval zijn en niet iemand die graag over plassen en split sex en gynaecologische ingrepen leest?

Deel Deze Pagina