mega frustratie.. verdrietig

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Natasja, 30 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ja ik kolf dubbelzijdig.. (vind mijn kolf een shit kolf hahahah, had een swing, dat ging echt beter)

Ik weet trouwens niet wat ik gezond kolf he... want ik ben nog thuis en nu dus ziek waardoor ik gedwongen kolf. Dus ik hoef eigenlijk nooit hele voedingen kolven.

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Heb je trouwens een pb gestuurd appeltje (zag later pas dat je zei dat je dichtbij woont)

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Je kolf verkopen en een Swing terugkopen?
    De opbrengst van mijn elektrische valt mij ook tegen hoor. Ik zat al te denken om maandag eerst eens alleen de handkolf te proberen.

Maargoed, ik hoop dat jij je elke dag weer wat beter voelt zodat Juul weer gewoon bij jou kan drinken!!

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Doet hij gelukkig ook wel hoor, tis alleen bij sommige voedingen echt pet..
    Maar hopelijk snel weer volledig!

Ik ga nu ff douchen, warme boobies maken, dan ga ik denk nog een keer kolven (kan ook geen kwaad, Julian drinkt vaak maar 1 borst, nu worden elke keer beiden borsten natuurlijk gedaan, dus helpt productie ook denk ik?) Geef ik hem straks nog eventjes een flesje, hoeft hij in zijn slaap niet te vechten om melk.

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Misschien wel verstandig, hem om de voeding ofzo wat rust geven. Als hij daardoor maar niet te makkelijk op gaat geven.
    Het is gelukkig tijdelijk.
    Succes meid!

6. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    dank je wel!!

en de andere ook allemaal! heel fijn om even anderen te horen! manlief luistert natuurlijk heel lief en probeerd mee te denken maar voelt niet echt dezelfde frustratie zoals ik dat doe.. mijn lijf moet het toch maar allemaal doen.

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Heeeel heeeeeel heul herkenbaar :D

8. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hahahaha zit ik me helemaal in het zweet te werken voor een fles.. valt meneer als een blok in slaap na 40 cc... echt niet wakker te krijgen.. (denk dat hij normaal ook maar een beetje drinkt hoor, want valt aan de borst ook snel in slaap) Ben benieuwd hoe laat hij wakker wordt.

9. Amfy

Amfy Niet meer actief

balen dat synto koud moet worden gehouden tot aan de opening.
    ik heb hier namelijk nog een nieuwe in de koelkast liggen! had hem je zo toegestuurt.ik kan het zo via eenherhaal recept krijgen

10. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    lief van je!

wel raar hoor dat het bij de 1 zo voorgeschreven wordt en bij de ander niet.

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik blijf het gek vinden.
    Misschien als je VBN een email stuurt (of andere vereniging oh, of iemand van borstvoeding.com) en die mail eens doorstuurt naar je ha?!
    Het werkt namelijk ECHT WEL!
    Achterhaald of niet, als het werkt, dan ben je toch geholpen?

Hoe gaat ie vandaag laiverd?

12. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    vandaag gaat het goed.. alleen vanmorgen vroeg duurde het lang. bijna 10 minuten. maar de andere voedingen vrij vlot. binnen de minuut.
    heb ook vrij volle borsten de hele dag..van al dat gekolf.

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

De kop lijkt er dus af! Super zeg.
    Nou, hopen dat het zo doorgaat en je voorlopig niks meer onder de leden krijgt!

Deel Deze Pagina