Wanneer je zwanger bent Ik geloof vanaf de innesteling dat je dan hcg begint te maken, ik zou gewoon tot rond je nod wachten hoor met testen, meer kan je niet doen helaas. Ik zie dqt je nog 11 dagen te gaan hebt...dat lijkt me nog veeeel te vroeg
want heb last van me liesen! krampjes in me onderbuik. verschillende gevoelens wat door me heen gaan. wordt er paraa van
ja idd 11 dagen voor je nod is nog veel te vroeg om te testen! of te wel zou je je ei vroeger moeten gehad hebben! ik hoop voor je meis da je binnenkort posi test heb liefs
Als je op je banner klikt zie je een pagina met een vrij uitgebreide uitleg. Hierin staat ook op welke dag je een zw.test zou kunnen doen, omdat er vanaf die dag meetbare HCG in de urine kan zitten. Wachten tot je NOD is echter verstandiger. Succes met afwachten!
ga pas testen als ik overtijd ben! ook al is het ow zo moeilijk wel heel vaag dit :S. op dit momendt ben ik even de weg kwijt weet nu niet welke weg nu goed is
ik zit 5 dagen voor mijn nod en vandaag 2 posi testen, veel meiden testen al 4/5 dagen voor nod positief met de kv testen 2 voor 5. Maar 11 dagen voor nod is veelte vroeg, dan is er nogineens een innesteling geweest.. Ik heb ook al vanaf mijn ei krampen en een zeurderig gevoel in mijn liezen en ben wel zwanger , dus ik hoop het voor je meid! Liefs Daantje
jah had al op je foto gereageerd! GEFELICITEERD. ook zo strallende pijn in je liezen? krampjes en dan koud gevoel in de onder buik?
Geweldig nieuws Daantje! Gefeliciteerd! En ook al zo vroeg ontdekt, nou kun je er nóg langer van genieten
volgens mij blijft mijn hcg wel heel lang weg of het is gewoon niet zo ben nu 11 dagen overtijd en dacht gisterochtend een hele lichte streep er op te hebben en vanmorgen weer gedaan met twee verschillende merken nou nee dik dik negatief jammer... word er wel wat moe van . dan moet die ongie nu gewoon komen vervelende vrouwenlichamen ook