posi test voor NOD...wel of niet geloven??

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Joy2111, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Hallo dames..
    Ik heb vanavond getest met een test van kv 2v5 en deze gaf een licht maar duidelijk lijntje aan maar niet zo donker als de controle streep.
    Nu vraag ik me af of dit wel betrouwbaar is:( omdat ik 4 dagen voor NOD zit...
    Kan iemand hier iets zinnigs over zeggen voor ik mezelf te blij maak...
    Vooral omdat ronde 1 nog maar is en ik nauwelijks kan geloven dat het zo snel gelukt is

Liefs Joy

2. pally

pally Niet meer actief

Hi,
    Hier zelfde schuitje.
    Kon ook niet wachten 4 dgn voor nod. test gedaan (clearblue + ) Niks te zien. Vandaag 2 dgn nod licht streepje te zien!
    Haalde ik de oude uit de prullemand, ook een héél licht streepje te zien.
    Ben vanaf 1 april gestopt met de pil, Hoop echt dat het raak is. Ip zou je moeten kunnen testen vanaf 4 dgn ong. las ik op internet. Maar toch een donkere streep en overtijd zijn geeft meer zekerheid. Spannend dus hé
    Ik moet vrijdag ongesteld worden
    Grtz

3. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Als ze (licht) positief zijn ben je wel degelijk zwanger. Het gevaar van voor NOD testen is enkel dat de kans dat het daarvoor nog mis gaat zeer aanwezig is en je misschien blij gemaakt bent met niets.

Ik heb bij mijn vorige zwangerschap (MA geworden met 11 weken) op 11 DPO positief getest (ik wist precies wanneer mijn ei geweest was, anders kun je dit dus nooit zo duidelijk stellen) en dit maal al op 10 DPO.
    Zolang de testjes donkerder worden gaat het (nog) goed.
    Waarschijnlijk ben je dus gewoon zwanger, gefeliciteerd! Misschien zelfs al wat langer dan je denkt (je ei kan vroeg geweest zijn?) en is je test daarom zo duidelijk al.

4. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Ik durf dus ook nog niet al te blij te zijn omdat ik weet dat het alsnog mis kan gaan.
    Ik doe dus op mijn NOD dag nog een x een test en als dan het streepje donkerde is dan wil ik de ha even bellen om voordat ik mijn vriend wat vertel ik eerst een echo wil laten maken om te kijken of het niet gaat om een leeg zakje aangezien ik dat 2 jaar terug wel gehad heb.
    Ik zou zondag ongesteld moeten worden dus spannend en afwachten.
    Ik voel me alleen de laatste dagen anders dan anders....
    Weeig gevoel in mijn buik ( net niet overgeven) en steken onder in mijn buik.
    Ik kan denk ik niet anders dan afwachten en van de week nog maar weer een test doen.
    Liefs Joy

5. Liesben

Liesben Niet meer actief

Hier ook 3 dagen voor NOD al een redelijke positieve test, en voor zover ik weet gaat alles nog goed.
    Maar een echo zo vroeg heeft geen zin (voor de 5-6 weken) dan zien ze niks. Gewoon vertellen aan je vriend. Hij heeft toch het recht om het te weten? En samen genieten. Zorgen maken kan altijd nog!

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik heb 4 dagen voor NOD positief getest met k2v5 en een onbekend merk. Maar geen licht streepje, best een duidelijke streep.
    3 dagen voor NOD positief getest met k2v5 en Cleurblue digitaal met indicator.
    Vandaag 1 dag voor NOD nog steeds posi met onbekend merk.
    Ik geloof het wel hoor!

7. pally

pally Niet meer actief

Pff gistere licht maar duidelijk streepje te zien!
    Vanmorgen (1 dag voor nod ongeveer) herhaald...niks te zien!! ochtend urine.
    nogmaals net gedaan met zo'n goedkoop kruidvat ding en een héééél licht streepje te zien in de verte.
    Moet morgen eigenlijk ongesteld worden spannend dus!!
    Maar baalde wel van die test vanmorgen pff

8. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Hier net als Debby 82. Ook al 4 dagen voor NOD zeer duidelijk positief. Heb inmiddels nog 3 testen gedaan (ja die verrekte onzekerheid ook..:S) en allemaal duidelijk positief. Dus het kan wel degelijk, maar er blijft natuurlijk altijd een kans dat het nog misgaat, tot je over de "magische" 12-weken-grens bent! GEFELICITEERD dus alvast. Probeer ervan te genieten

9. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Heb net toch nog maar een test gekocht maar nu van clearblue die ik straks ga doen om toch iets meer zekerheid te krijgen...
    Ben nu reuze benieuwd of ik op deze test ook een streep ga krijgen want dan geloof ik het mss iets meer.. zit nu 3 dagen voor NOD
    Vandaag kan er ook al meer hcg inzitten ( hoop ik)
    Ik geloof dat ik het mijn vriend dan toch maar ga vertellen maar de andere kids thuis pas na een echo om zeker te weten dat alles goed is

Liefs Joy

10. babys

babys Lid

22 apr 2010
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Ladys,

Ik had gisteren (4 dagen voor nod) ook getest met kv 2 v 5 en kreeg een zeer lichte positieve test uit. Let niet op mijn banner omdat mijn cyclus onregelmatig is. Ik weet ongeveer wanneer mijn ei is geweest en dat is nu ongeveer 12 dagen geleden....

Bij wie bleek dat het goed afliep ondanks een zeer lichte positieve test?

Vanavond ga ik opnieuw testen, schijnt met avond urine beter te zijn ipv ochtend urine...

11. Nogeenkindje

Nogeenkindje Actief lid

5 mei 2010
    113
    0
    0
    Ik had 3 dagen voor mijn NOD getest en harstikke zwanger....Kon het gewoon niet geloven:D Ben dus nu al 6 weken zwanger...Maar 1xtje daarvoor heb ik het ook gehad en werd toen dus wel ongesteld:x Dus nog eventjes een paar daagjes wachten en gewoon nog een x doen;) Dat weet je het zeker!!

12. pally

pally Niet meer actief

Hey babys,
    Dat geeft mij weer een beetje hoop. Want ik voel me echt zwanger. Had gistere avond dus een pos test lichte maar duidelijke streep. En vanmorgen met ochtend urine niets.
    KLopt dat van die avond urine?
    Grtz

13. babys

babys Lid

22 apr 2010
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    @pally, ik heb daar geen ervaring in, maar ik lees hier op zp zoveel daarover dat je bij kv 2 v 5 beter laat in de middag of avond kan testen. Scheen dus zo te zijn datie meer positiever was dan in de ochtende.... Ik zelf had mijn test in de ochtend gedaan gister en was zeer licht, ik ga vanvond dus opnieuw testen;)

Hopelijk dus wat donkerder van kleur.....maar dat laat ik strax of morgen wel weten........

We duimen voor ons allen :p

14. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Vanmiddag opnieuw getest en ook de clearblue geeft een duidelijk positief resultaat aan...
    Dus ga er maar van uit dat het dan moet kloppen..
    Ga iig zondag ( nod) nog 1 x testen voor ik mijn vriend helemaal blij maak

Jullie ook allemaal succes en ik lees het wel hoe jullie resultaten zijn

15. babys

babys Lid

22 apr 2010
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb gister begin van de avond opnieuw getest met kv 2 v 5 en deze was licht positief, veel duidelijker dan eergisterochtend.

Weet alleen nu niet precies wanneer mijn nod is. Kan iemand mij helpen met meerkenen? Zatererdag 5 juni had ik rekbaarslijm, dus me ei kon die dag of de volgende dag zijn.......Is mijn Nod dan ook op een zaterdag?

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    babys vruchtbaar slijm zegt niet perse wanneer je ei komt hoor.
    Ik had 4 dagen voor mijn ei vruchtbaar slijm.
    Hoe waren je andere cyclussen? Anders even tegen de vk zeggen dat je niet precies weet hoe ver je bent. Dat is niet erg, je krijgt zowieso een termijnecho.

17. babys

babys Lid

22 apr 2010
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    Debby bedankt voor het meedenken. Ik ga overmorgen opnieuw testen dan hopelijk een knal positieve test. Ik ga a.s. dinsdag op vakantie voor 3 weken, dus wat is wijsheid wat betreft ha/vk?

Enneh, gefeliciteerd jij! :p

18. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    dank je wel meid, jij ook natuurlijk ;)
    Ik zou maandag even de verloskundige bellen. Huisarts hoef je niet meer te bellen tegenwoordig. Over 3 weken zou je aan de late kant zijn.
    Je kan dan mooi een afspraak maken met de vk voor als je terug bent van vakantie!

19. pally

pally Niet meer actief

Dag van de Nod!
    Geen test in huis dus ochtend urine weg gespoeld.
    Nu net een kruidvat test gehaald 2v5
    Met middag urine een licht roze streepje te zien.
    Wel een ongesteldheids gevoel in mijn buik.
    Had gehoopt op een knal positieve test.
    Pff spannend hoop echt dat het lichte lijntje klopt en blijft ;)

20. liebrando

liebrando Niet meer actief

ik had met de kv testen 2 voor 5 een week voor me NOD al een positieve test in de handen! Ik had een heel licht 2e streepje die je wel kon zien. En 2 dagen later was ie alweer wat donkerder en op me NOD heel donker!! Dus het kan wel!

Deel Deze Pagina