Hoi. Na mijn miskraam in mei heb ik een zeer onregelmatige cyclus. En met een verbouwing en beiden wen fulltime baan is de laatste kewr dat we gevreeën hebben 13 augustus. Nu deed ik uit nieuwsgierigheid wen testje zojuist. Zien jullie wat ik zie?
Ja, ik zie wat, maar welke test is dit? En de test is op de foto al ingedroogd.. dus ik ben bang voor een indroogstreep
Ik zie ook zeker wat. Zou wel nog even een nieuw testje doen. All time favorite is de predictor atm! Hoop voor een mooie streep!
Dit is een Action toch? Ik zie hem wel en hij lijkt ook breed maar ben er niet weg van om heel vroeg mee te testen. Je zit nu 15 dagen na dat de laatste keer seks. Met goed langlevend zaad zou je nog 9 of 10 dpo kunnen zijn. Heb je zelf een idee waar je zit in je cyclus?
Ik zie wel iets maar vraag mij af of het niet een indrooglijntje is. Heb je binnen de afleestijd een foto genomen? En van welk merk is deze test?
Spannend hoor! Bij mij begon ‘t ook zo! Ik zou morgen de predictor early doen en dan kunnen we je hopelijk met meer overtuiging feliciteren
Dank jullie wel voor alle reacties! Deze streep kwam eigenlijk direct. Had alleen de batterij van mn telefoon leeg om n foto te maken Het is inderdaad een action test. Ik heb geen idee waar in mijn cyclus uk nu zit. Ik schommel sinds mei tussen de 24 en 33 dagen. Geen peil op te trekken dus. In het dorp waarin ik woon hebben ze alleen eem big bazar, geen action of kruidvat. Wat zijn jullie ervaringen met een n bb test? En het zou inderdaad een gigantisch lucky shot zijn haha.
Hmm als jij hem meteen zag kan dit geen indroogstreep zijn! Spannend! Big bazar testen zijn niet zo betrouwbaar. Ook die van de supermarkt niet. Misschien online bestellen? Moet je wel tot morgen wachten.
Even een stukkie rijden. Ten minste, dat zou ik doen. Want het is het wel waard. Met een predictor heb je gelijk zekerheid. Of je zwanger bent dan... niet dat het goed gaat natuurlijk... kijk mij ff lekker negatief zitten doen hiero... ik duim voor je!
Ik zie hem ook, maar weet niet of die betrouwbaar is .. Heb zelf geen goede ervaringen met action. Ik zou een predictor bestellen op internet. Nu 2 voor 4,99 en ook nog eens volgende dag in huis.
Net een spierwitte test gehad. Ook nig n extra action ertegenaan gegooid maar ook wit. Dank jullie wel voor alle reacties