LAURA LOOPT LOS!!!!!! Ze gaat uitzichzelf staan en gaat aan de loop...vooral bij kindjes die ook lopen!! Niet alleen thuis maar ook bij anderen (ze speelt vaker bij anderen thuis...) IK BEN SUPER TROTS.....het wonder is geschied... En wat denk je?....... nadat Laura haar eerste stapje gezet had (terwijl daphne dit zag...): Daphne stond ook op en zette 3 hele stappen...toen verloor de dame het evenwicht....maar die zal dus niet lang achterblijven!! Vandaag zal Laura 't voor moeten doen aan papa, want die heeft alles gemist.....
Joehoooeeeee! Mama hoeft geen grotere kinderwagen te kopen over n paar maandjes, want de dames hebben besloten te gaan lopen!!! Goed zeg! En dan ineens gaat t hard.
hahha, ja, die rollator: goed idee! daar hebben ze zeker wat aan, hahahaha. Leuk, leuk dat die van jou de wereld ook opnieuw gaan ontdekken. dat wordt dingen hoger zetten, meid, want ze kunnen nu overal nog veel beter bij, hoor.
vanavond hebben we Laura echt in actie gezien. De dame liep in een restaurant alle tafels af met een lach van oor tot oor...zo van : kijk mij nou 's gaaan.....dus mama erachteraan......gelukkig kon iedereen er smakelijk om lachen....
GOOOOO LAURA!! Dit is idd mega nieuws! Lotte staat intussen met pompoenen te zwaaien om Daphne aan te moedigen
Hahaha, die Lotte, met pompoenen zwaaien, ze is me er eentje, hahaha. maar wat gaat Laura dan ineens snel zo langs al die tafels in het restaurant. Ze heeft er ook geen rem meer op dan, he? Geniet van je meisjes, Sabrina.