Nee echt alleen op mijn handen en benen...zo erg dat ik er snachts wakker van schrok! Succes morgen!!!!! Denk aan je hoor!!!
Ik lees mee, wat spannend! Ik hoop voor je dat het niks ernstigs is en dat je nog even kan genieten van je beeb in je buik... En als je wel ingeleid wordt, dat het allemaal voorspoedig mag gaan! Laat je het ons weten?
hey ik vraag me af of je constant jeuk zou moeten hebben of ook bij een geringe jeukbehoefte. Ik heb namelijk ook soms last van jeukende handen of voeten/benen. Heb daarnaast ook last van maagzuur de afgelopen 2 weken (wie niet eigenlijk..) maar mijn ontlasting ziet er normaal uit, al moet ik wel zeggen dat ik de laatste tijd vaker moet gaan en vandaag had ik zelfs soort van diaree. Op zich zijn deze klachten dus in mindere mate, maar aangezien ik 4 jaar geleden ben geopereerd (n.a.v. galstenen) en mijn galblaas is verwijderd vraag ik me af of ik ook de VK moet bellen?
Ha meiden, Even een update. Ik heb een bloedonderzoek gehad. Ze hebben getest op leverfuncties en galzuren geloof ik. Galzuren kunnen ze helaas pas binnen twee weken weten aangezien dat naar het Erasmus moet. De uitslag van de leverfuncties weten ze vanmiddag. Daar belt de gyn me vanmiddag over. Ook zal ik dan horen wat ze gaan doen. Medicijnen is geen optie omdat ik al ver genoeg ben om te bevallen. Dus haar letterlijke woorden waren: Als het dat is wat je denkt dan is het verstandig om het kindje zo snel mogelijk je lichaam uit te jagen... Dus ik ben heeeel benieuwd!
Jeempie liedjepiedje, wat word het spannend nu zeg!! Bij mij waren de leverwaardes idd heel erg afwijkend, dus dat kunnen ze wel zien dan! Ik wacht met smart op je berichtje van wat de gyn gezegd heeft!
Ik zit ook in spanning te wachten. Even over die jeuk he?! Had jij die jeuk de hele dag door zonder ophouden, of had je ook wel eens een uurtje geen jeuk?
Spannend hoor. Hier had ik ook wel eens een uurtje rust van de jeuk. Of de hele dag nergens last van en s'avonds krabben maar
De gyn. heeft gebeld. De waarden van de leverfuncties waren iets anders dan normaal maar met een minimaal verschil. Maar omdat de waarden van de galzuren het belangrijkst zijn en die pas over twee weken bekend zijn wil ze daar niet op wachten. Ik moet een afspraak maken voor volgende week. Dan gaat ze kijken of ze al iets op kan wekken en daarna kijkt ze in de agenda wanneer er plek is op de verloskamer dus dan wordt ik waarschijnlijk ingeleidt. Zodra ik merk dat de jeuk heftiger wordt, of ik me iets anders voel moet ik direct aan de bel trekken! Dus we wachten het nog even af!
Nee had niet de hele dag jeuk.....meer als ik wat om handen had dat ik er niet bij na dacht had ik er weinig last van, maar zodra ik ontspannen op de bank zat begon t weer...vreselijk!! oeeeeh volgende week misschien ingeleid worden!! Jeempie wat gaat het snel ineens dan he?? Enne die jeuk...kan t nog erger dan?? Pfff...
Ik heb ook niet heel de dag jeuk. Vooral 's nachts! En als ik stil zit inderdaad. Alsof er honderd mieren over je lopen te krioelen.... Ja het gaat wel snel nu! Maar ben blij dat ik nu weet wat me te wachten staat! En dat ze wat gaan doen. Ook al duurt het nog een week. Ik vind het een eng idee om hier lang mee rond te blijven lopen!
Liedjepiedje; balen dat de uitslag van de galzuren zo lang duurt. Gelukkig waren je leverwaardes niet heel erg afwijkend, maar ook wel fijn dat ze gelijk een plannetje hebben gemaakt met je. Succes meid en gelijk bellen als je je kindje minder voelt hoor, nooit twijfelen! Liefs, Caitlin
Wat goed dat ze je serieus nemen ondanks dat je leverwaarden niet veel afweken. Ben je wat rustiger nu? Wel een super gevoel, nog even en dan heb je jullie kleine meid in je armen! Geniet nog even van je buik en ik hoop dat je klachten niet verergeren...
Desert, Wat lief dat je het vraagt. Het gaat op zich wel goed met me. Mn handen jeuken nog wel heel erg. En 's nachts mn voeten ook. Gelukkig voel ik mn kindje best veel. Dat geeft wel rust. Ik ben heel benieuwd of mn lichaam er al klaar voor is om ingeleidt te worden want het schijnt dat ze pas kunnen inleiden als de baarmoedermond al iets verweekt is. Dus ik ga morgen bij de vk vast vragen of ze al even kunnen voelen, dan weet ik een beetje waar ik op kan rekenen... Ben erg benieuwd! Liedje
Ja tuurlijk vraag ik het vind het geloof ik net zo spannend als jij hahaha Succes morgen bij de verlos en idd even vragen of ze al kan voelen of er al schot in de zaak zit! Laat je t even weten???? liefs..Sas