Mega jeuk aan mijn handen...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door liedjepiedje, 22 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Ik ben net bij de vk geweest. Helaas wilde ze niet kijken omdat ze dat niet nodig vond. Ze zei dat de baarmoedermond bijna nooit met deze termijn al verstreken is. Zij verwacht dus ook niet dat dat maandag wel zo is. Ze zegt waarschijnlijk gaan ze bij je baarmoedermond maandag wat gel inbrengen om je baarmoeder voor te bereiden. Het was een vk die in nog niet eerder heb gehad. Wij hebben nl een vk praktijk met 5 verschillende vk's en daar 2 vervangers bij en dat was deze dus. Ik baal wel een beetje. De jeuk was gisterennacht bijna niet aanwezig maar sinds gisterenavond in volle hevigheid terug! Vanmorgen al om half 4 wakker, daarna niet meer geslapen. Werd gek van de jeuk!

2. mama petra

mama petra Actief lid

7 jan 2009
    161
    0
    0
    Niet het antwoord waar je op zit te wachten :(
    Als je er erg mee zit zou ik bellen en naar 1 van de "vertrouwde" vk vragen.
    :) Stom idee misschien maar kun je zelf ook al wat voelen?

3. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Pff heb echt met je te doen hoor! Hoop dat je maandag je eigen vk heb, die wel even gaat kijken, bedoel kleine moeite toch??

Sterkte!

4. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Ik heb vandaag weer even gebeld omdat ik echt het gevoel heb dat het erger wordt. Nu moet ik vanmiddag voor een hartfilmpje van de baby.

5. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Jeetje meis...vind t wel erg spannend worden! Succes en sterkte meis!

6. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Dank je wel voor jullie medeleven... het doet me echt goed!

Nou ben geweest. Alles was gelukkig goed. Meisje begint opeens te schoppen alsof haar leven er vanaf hangt tijdens het maken van het hartfilmpje... Ze had wat in te halen denk ik.
    Ik moet maandag nu gewoon weer komen en zodra ik maar enigzins twijfel mag ik nog een keer komen voor een hartfilmpje al is het midden in de nacht zeiden ze in het zkh. Dus daar ben ik wel blij om.

7. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Hahah grappig gezicht dan he? Maw joehoeeeee ik ben er nog hoor!!
    Best snel maandag, gingen ze dan ook meteen inleiden of eerst met gel proberen??

8. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Ik lees ook mee en wat spannend allemaal meid!
    Vreemd idd dat de vk niet even wou kijken. Met alle stress is dat toch niet teveel gevraagd? ;)
    Maar heerlijk dat je meisje even goed van zich liet voelen vanmiddag! Wij hebben voor een tijd terug ook een ctg gehad en daar werd ons meisje ook helemaal hyper van, de assistente moest aldoor weer komen om dat meetding goed te leggen!
    Ik ben ook benieuwd, wat gaan ze maandagnou precies doen?

9. tatjana

tatjana Actief lid

2 jan 2009
    127
    0
    0
    hey meid,

ik heb je topic ff gelezen en er komt zoveel naar boven van mijn vorige zwangerschap...

ik had ook in een op de andere dag in een keer heel veel jeuk en ook hele erge...
    ik krapte echt tot bloedens toe...

maar mijn vk deed daar niets aan...
    op een gegeven moment kreeg ik zelfs bruine tot hele donkere bruine urine...

ik zou toen een nacht in het ziekenhuis blijven slapen...
    omdat ik heel erg slecht sliep...

en toen ik daar kwam kreeg ik te horen dat me lever functie niet goed was en 2 dagen later hebben ze me ingeleid...

en de kans dat je het bij je volgende zwangerschap weer krijgt is
    60 tot 90 %...

dus ben benieuwd hoe me zwangerschap nu gaat verlopen...

ik wens je in ieder geval heel veel sterkte en laat het een beetje over je heen lopen en stress vooral niet te veel...

10. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    En hoe was t bij de verloskundige??

Tatiana ik wist helemaal niet dat het bij een volgende zwangerschap weer voor zou kunnen komen....bah het idee alleen al...

11. tatjana

tatjana Actief lid

2 jan 2009
    127
    0
    0

ik wist dat dus ook niet...
    en toen ik bevallen was zei de vk ook dat de kans klein was dat het bij de volgende weer gebeurt...
    omdat me lichaam wel aan deel van de man (die de baby mee draagt ) zou zijn gewend...

maar ik heb toen zelf gekeken en toen het bij de gyno weer voorgelegd en die zei dat de kans wel zeer groot was dat ik het weer zou krijgen...

dus voor iedereen laat je goed informeren en als je het niet vertrouwd zoek het op en leg dat dan weer terug bij iemand...
    ga vooral op je eigen gevoel af...

niemand kent jou en de baby beter dan jij zelf...

12. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Ik ben inmiddels terug! Morgenochtend moet ik naar het ziekenhuis, ze gaan me inleiden! Ik had zelfs nu al 1 cm ontsluiting!!! Dus ben eigenlijk wel heel blij! Ze vond het het beste om nu in te gaan leiden. Ze vond dat ik er erg moe en slecht uitzag. Ze wilde slaappil meegeven, maar heb gezegd dat 1 nachtje nog wel gaat.
    Heb ook al de hele dag harde buiken dus denk dat het al een beetje bezig is.

Ik sprak vanmorgen mijn zus want die heeft een vriendin die deze klachten in alle drie haar zwangerschappen heeft gehad en alle drie de kindjes zijn 4 a 5 weken te vroeg geboren. Haar vk heeft nooit iets over dit gezegd maar waarschijnlijk heeft ze dit ook altijd gehad.
    Op internet staat ook dat je grote kans hebt dat het bij een volgende zwangerschap terug komt.

13. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Oeeeeeh liedjepiedje, wat ontzettend spannend!!!!!!!!!!! Heeel veeeel sterkte!!! Ooh ben zoo benieuwd nu hahahahaha

14. mama petra

mama petra Actief lid

7 jan 2009
    161
    0
    0
    Heel veel succes morgen

15. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Wauw Liedjepietje! Wat spannend!!
    Je kan nu heel snel jullie meisje in je armen houden! Dus inleiden maar je lichaam geeft zelf ook al aan dat het tijd is!
    Komt helemaal goed! Succes morgen.

16. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Heeeel veeel succes en sterkte vandaag!! Spanneeeend!!

17. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Ook vanaf hier: Heel veel succes en sterkte!!
    Wachten geduldig af!! :D

18. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Spannend hoor, ben wel benieuwd of de kleine er al is!

19. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Ja, ik ook!! Ik hoop voor d'r dat ze de kleine meid al naast zich heeft en dat het allemaal goed is gegaan! :)

20. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Pompidom...nog geen nieuws dus!.....pompidom

Deel Deze Pagina