Mega jeuk aan mijn handen...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door liedjepiedje, 22 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Ze houdt het wel spannend!! :D

2. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Aaaaaaah nog niks?? We zijn nieuwsgieeeriiigg!

3. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    hahaha, ik dacht vanmorgen ook, zou er al een berichtje zijn?!
    Hoogstwaarschijnlijk is ze nu aan het genieten van haar meisje!! :)

4. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Mmhh of ze ligt bij de te komen natuurlijk.....kortom..we wachten nog even:D

5. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Hier een trotse moeder:
    Woensdag morgen om 8.24 uur is onze mooie dochter Zara-Noé geboren! Ze woog 3720 gram en is 51 cm lang.
    Het was heftig maar alles gaat gelukkig goed.
    De kraamtijd is vreselijk druk kan helaas niet verder reageren. Over een week probeer ik uitgebreid te reageren!
    Dank voor al jullie medeleven!

6. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Jaaahaaahaaa geweldig! Gefeliciteeerd!! Ik hoop dat alles goed is gegaan en meegevallen???

Rust lekker uit in je kraamtijd...en we spreken je weer!

LIefs...

7. mama petra

mama petra Actief lid

7 jan 2009
    161
    0
    0
    Gefeliciteerd met jullie dochter. Mooie naam heeft ze.
    Geniet ervan en veel geluk

8. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Wauw liedjepiedje!!! Gefeliciteerd, wat een fantastische prestatie en wat een prachtige namen! Echt mijn smaak! En ligt ze nu prinsesheerlijk onder je zelfgemaakte dekenhoesje?! ;)
    Meid, geniet van jullie kraamtijd enne....denk aan jezelf hè? Deze tijd moet je ook gebruiken om lekker tot rust komen met je gezinnetje. :)

Lisszy

9. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Liedjepiedje, hoe is het??

10. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Lieve meiden,

In de drukte van het wennen aan het moederschap toch even pronken met mijn mooie dochter!
    Ze is zo ontzettend lief, maar ze is door darmkrampjes heel onrustig. Twee van de 6 nachten waren top, de andere vier nachten waren helaas nog echt drama. Ze heeft dan gewoon pijn dus huilt dan veel.
    Ook heeft ze af en toe een huil uurtje. Zo sneu! Je voelt je dan best wel radeloos. Ik geef haar sinds gisteren infacol dus ik hoop dat dit helpt voor haar krampjes.
    Borstvoeding loopt goed. Afgelopen dagen veel last gehad van stuwing maar gaat nu beter. Het is nog wel pijnlijk dus gebruik nu tepelhoedjes. Dat gaat beter.
    We hebben deze week de visite helemaal stop gezet omdat ik dat gewoon niet zie zitten. Dat geeft wel veel rust! Dus vanaf volgende week ga ik gewoon langzaam aan weer visite ontvangen!

Hierbij een foto!

Kus van mij

11. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Hi Liedjepiedje!

Wat een mooierd!! Wauw! Daar is ze dan, je mooie meisje! :D
    Die darmkrampjes zijn zó vervelend, mijn dochter heeft er ook erg veel last van gehad, ik heb echt alles geprobeerd... Uiteindelijk ook Infacol blijven gebruiken tot het over was na zo'n 3 maanden. Ik hoop dat haar zusje er minder last van gaat hebben!
    De gebroken nachten maken het vooral zwaar, heel verstandig van je om de visite even stop te zetten. Dan kun je je even helemaal concentreren op je meisje, je borstvoeding en jezelf natuurlijk!
    Ik heb vanmiddag toevallig ook weer tepelhoedjes gekocht voor straks, ideale uitvinding vind ik het! Wat fijn dat dat nu ook goed op gang komt!

Meis, geniet! Ook al is het soms even moeilijk als je meisje zo'n pijn heeft. Ik weet hoe het voelt... Het gaat over en dan krijg je er een heel blij meisje voor terug! :)

Liefs Lisszy

(Mocht je trouwens je dekenhoesje gebruiken of kreeg je te horen van de kraamhulp dat je een lakentje moet gebruiken? Las op ons naai-topic dat ze hoesjes afraden... Zou jammer zijn!)

12. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Liedje, wat een ontzettend mooi meisje zeg!! Doe maar lekker rustig aan, we zien je vanzelf wel verschijnen haha

Deel Deze Pagina