Ik Had bij een bekende webwinkel wat besteld. Zoals bij de meeste webwinkels is het voor 20.00 besteld morgen in huis. Ik kreeg het pakketje inderdaad de volgende dag. Alleen zat er iets heel anders in dan dat ik besteld had. Ik heb toen gebeld met de klantenservice en moest het retour sturen en zou dan het juiste artikel krijgen. We zijn ondertussen 2 weken verder. Mijn retour is vandaag pas ontvangen en binnen 3 werkdagen word het juiste artikel opgestuurd. Allemaal best netjes dus. Alleen snap ik niet dat ik Door hun fout nu bijna 2,5 week moet wachten op datgene wat ik besteld heb. Is dit een normale procedure? Want ik wil er eigenlijk wel een klacht over indienen.
Fout is menselijk. Als je wilt kun je natuurlijk een klacht indienen, maar waarvoor??? Ik zou me de negatieve energie besparen. Volgens mij is het heel normaal dat eerst het verkeerde artikel retour moet worden gestuurd alvorens er iets anders wordt opgestuurd.
Ik heb na dat ik dit topic geplaatst heb nog even de klantenservice gebeld. In eerste instantie zou ik het artikel pas volgende week donderdag hebben. Maar omdat ik gebeld heb krijg ik het morgen al. Dus dat scheelt alweer en inderdaad geen klacht
Ik vind dat je er schandalig lang op moet wachten. Tuurlijk eerst het artikel retour maar zolang wachten vind ik niet menselijk. Verkeerd artikel kan.. maar na terug sturen kan het toch gewoon weer opgestuurd worden? Vind dat het pakketje lang onderweg is geweest zeg. Is er bij de post iets fout gegaan?
Nee. De webwinkel neemt hun voorwaarden nogal serieus. Als ik mail staat er bij u kunt binnen 2 werkdagen een antwoord verwachten. En dat duurt ook echt 2 dagen voor ik antwoord krijg. Bij retourzendingen staat dat het Max 10 tot 12 dagen kan duren voor het verwerkt is en dat duurde ook precies 12 dagen...
Pffff en nu moet ik ook nog eens 0,60 ct administratie kosten betalen. En 2 x moeten bellen wat ook al een euro per gesprek kost. Omdat hun een foutje gemaakt hebben. Dat vind ik niet echt eerlijk. Kijk fouten kunnen gemaakt worden, maar dat ik daar voor op moet draaien is niet helemaal eerlijk vind ik.
Een klacht en een negatieve beoordeling waard. Dit is absoluut niet klantvriendelijk Zij leveren iets verkeerd en dus vind ik dat zij fout zijn...geen kosten voor jou en al helemaal geen standaard retour procedure. Ik zou bellen en vragen naar de procedure die er is als zij de fout hebben gemaakt. Krijg je weer dezelfde onzin te horen dan zou ik niet alleen een klacht bij hun neerleggen...maar ook bij Kassa, Radar et cetera... Zo kunnen meer mensen hiervan op de hoogte worden gesteld en kunnen andere klanten gewaardschuwd zijn. Ik vind dat je niet akkoord moet gaan hiermee. Ik zou zelf alles annuleren.
Vind het heel slecht. Ik had laatst ook een verkeer artikel gekregen, mail gestuurd en binnen een uur een reactie. Kon het artikel gratis terugsturen en het goede artikel kreeg ik de volgende dag al thuis.
Dit mag volgens mij niet eens. Door een fout van hen gaat het nu zo, zij moeten dit zo oplossen dat de koper er geen extra kosten mee heeft... En dat je 2 weken moet wachten ivm een retour klopt ook niet helemaal, het is toch geen retour. Je stuurt hun fout terug... geen product dat JIJ verkeerd uitgezocht hebt
Wat slecht zeg. Ik heb van de week wat bij de Bruna besteld en kreeg ook een verkeerd artikel binnen. Gebeld met de klantenservice, die vrouw bood een paar keer haar excuses aan en heeft gelijk een nieuwe order voor mij geplaatst. Daarnaast kreeg ik een mail met een retouradres zodat ik het artikel gratis terug kon sturen. Heel netjes opgelost dus, kunnen ze daar nog wat van leren.
Ik heb laatst ook een keer een verkeerde maat gekregen. Ik kreeg ook binnen 2 dgn een nieuwe, had de oude nog niet eens terug gestuurd. Maar dat heb ik toen ook maar even snel gedaan. Dus nee bij een fout van hun vind ik niet netjes. Zij hadden meteeen de goede moeten sturen en niet wachten op een retour.. Snap ook niet wat dat ermee te maken heeft? Ik bestel zelf ook wel eens de verkeerde maat en als ik het echt wil hebben, bestel ik ook meteen een nieuwe. Wacht niet tot ik de oude retour heb gestuurd en het geld heb.. Duurt soms errrug lang...
Waarschijnlijk ben je niet de enige klant... en duurt het even voordat dingen administratief verwerkt zijn.