Mega Kolf-ongeluk!

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Ma2Be, 17 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ma2Be

Ma2Be Bekend lid

13 okt 2006
    994
    0
    0
    Deze wilde ik nog even met jullie delen:

Zat ik van de week 's ochtends om half 7 met een slaperig hoofd beneden op onze lekker warme grote rode gezinsbank comfortabel te kolven. Via beker was bijna vol, dus zeldzame mega-opbrengst deze dagen..
    Klapt ineens die beker eronderuit! Ik ving hem nog net op, oef, gelukkig maar een beetje geknoeid.
    Kolf weer lekker verder, en hoppetee... nog een keer! zo'n 180cc vers warme moedermelk over mijn velours rode bank, op een kussen.. Da's een plas kan ik je zeggen.

Ben naar de keuken gesprint voor een doekje, maar het meeste was er al ingetrokken.
    Met koud water aan de slag, theedoeken, deppen. Ik was meteen helemaal wakker dus. Rits losgemaakt van de zitting, theedoek ertussen gefrommeld en tegen de verwarming laten drogen. Duurde de hele dag.
    ik zeg 'schat, het is een beetje een puinhoop beneden..'

Er heeft nog gedurende enige tijd een lichtzurig luchtje bij ons in de woonkamer gehangen.. de bank is op bepaalde plekken nog wat harder en ruwer dan de rest :oops: :oops:
    Ach dat slijt wel weer.

Vond het meer zonde van de melk, dan van de bank hihi. En mn meisje moest het die ochtend dus met een flesvoedinkje doen. .

Ik voel nu dus elke kolfbeurt (zo'n 4 per dag) wel 3x of die beker nog wel goed vastzit!

2. Mamainspe

Mamainspe Bekend lid

1 mei 2006
    663
    0
    0
    tja idd errug vervelend, heb het hier ook een keer gehad dat die beker er tot 2x toe afklapte....
    een pokke bende!
    Maar de bank is weer helemaal als vanouds inmiddels hor

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Heb het ook een keer gehad, maar was gelukkig maar een klein beetje en op de grond. Sinds die tijd controleerde ik altijd heel goed of het bakje wel goed vast zat. Nu kolf ik met Medela, die flesjes schroef je er veel beter op en ik ben ook niet bang dat ze eraf vallen.

4. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Oei, dat is idd een groot ongeluk!
    Klappen die flesjes er zomaaar af dan? Heb ik nog nooit gehad (gelukkig). Moet er niet aan denken, zoveel moeite die verloren gaat.

5. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ik heb wel eens zonder flesje eronder gekolfd. Gaf ook een leuk effect op mijn bureau.

6. Anique

Anique Niet meer actief

Ik ben zo blij met onze nieuwe glad-leren banken! :) :) :)

7. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    O, wat balen zeg. Manlief had laatst ook dat het bakje er zo af klapte gelukkig kon hij het opvangen.

8. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    kan jouw man kolven? stoer! :) ;)

9. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Knap he? :)

Nee ik gebruik de bekers van avent en deze kan je met een extra ring ook gebruiken als fles.

10. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Hihihi dat heb ik ook al een keer gehad.
    Toen er 3 kids mij verbaasd zaten aan te staren kreeg ik pas in de gaten dat er geen flesje onder zat :oops: :)

11. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Haha grappig!

Ik ben wel eens op mijn werk gekomen dat ik de borstschelpen vergeten was :oops: :oops: .

Kus Senna

12. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ben zo te lezen blij dat mijn kolfsysteem met draaisysteem werkt, dat zit echt goed vast haha

13. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    volgens mij ligt dat aan de via bekers, heb het vaak meegemaakt dat ze uit de warmer komen en dan je hebt de deksel vast, de beker er zo onderuit valt, grrrr.

14. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Maxje, ik heb geleerd dat je potten, bekers e.d niet aan het deksel moet vastpakken.....
    Ik heb nog geen problemen gehad met de avent bekers. Zijn altijd goed blijven zitten.

Deel Deze Pagina