5weken zwanger en lichtbloedverlies

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by OnsEersteWOnder, Mar 26, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. OnsEersteWOnder

Mar 26, 2016
    12
    0
    0
    Verzorgende IG
    dag,
    Ik ben een beetje onzeker, ik ben 5 weken zwanger en heb licht bloedverlies. Dit is alleen na het urineren en bij afvegen. Komt niets in de inlegger of wc. Ik heb hiernaast geen buikpijn. Op de kleine krampjes af en toe na die horen bij een zwangerschap.

het bloedverlies begint met dun helder rood, en nadien roze. Ik heb dit vaak een paar uurtjes (alleen na toiletgang.) en daarna soms dagen niet meer. nooit dagen achtereen dus.
    ik wordt hier zoooooo onzeker en bang van.
    Ik heb afgelopen woensdag een echo gehad, omdat ze in eerste instantie uitgingen van mijn laatste menstruatie, en zou dan al 7weken zwanger zijn. Maar er was behalve verdikt baarmoederslijmvlies niets op de echo te zien. Dat kan ook niet als mijn eisprong op 1 maart was. en een onregelmatige cylus heb.
    Nu is mijn vraag komt iemand dit bekend voor? en moet ik mij zorgen maken? Ik mag 15 april voor een echo.

veel liefs.

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi OnsEersteWonder,

altijd heel onzeker hoor, als je wat bloedverlies hebt. maar het komt heel vaak voor in het eerste trimester. En meestal is er niets aan de hand en heb je bv gewoon een wat gevoeligere baarmoedermond dan een ander. Of een klein stolsel in je baarmoeder dat ook heel vaak voorkomt en geen kwaad kan. Alles is zo goed doorbloed nu daarbinnen, dat een klein bloedinkje zo gemaakt is. En met name bij het plassen is dat bekend. Dus probeer je niet te druk te maken. De kans dat het erbij hoort is heel reëel.

Groetjes rRigitte

3. OnsEersteWOnder

Mar 26, 2016
    12
    0
    0
    Verzorgende IG
    Dankjewel voor je reactie ! Ik heb al een nieuw onderwerp geplaatst met een foto erbij van wat ik verloren ben zou je daar miss eens naar willen kijken?
    Ik kon dit bericht niet meer vinden.. Liefs

Share This Page