Hoi, misschien een stomme vraag maar ik wil graag met mijn kleine meisje in bad maar vraag me af voor hoe lang dat dan ongeveer mag want haar in haar eigen badje doen duurt altijd maar heel kort! Groetjes
Niet te warm, dan mag het wel eventjes hoor. Ik deed altijd niet langer dan een kwartiertje. (nu kan hij er geen genoeg van krijgen en zit hij zo meer dan een half uur in bad met papa of mama)
Het is echt heel leuk samen met je kindje in bad, en zij genieten er ook zo van! Water in een bad koelt snel af, dus wat wij doen is de badthermometer erbij houden en het zo in de gaten houden . Als het te koud wordt gaat hij eruit, hoewel hij het dan nog niet zo tof vindt om uit bad te gaan
gooi gewoon de thermometer in het bad en hou ongeveer 37 graden aan! Een kwartiertje lijkt me wel erg gezellig haha! Inderdaad wel handig om in de gaten te houden of het water niet te koud wordt! Heb er nu al zin in! Douchen hebben we al gedaan maar dit lijkt me veel lekkerder aangezien ik zelf ook super graag in bad lig!
Gewoon je kindje in de gaten houden! Ik ben met Fae gaan zwemmen na haar eerste prikjes, dus met 10 weken -wel wat ouder dan jou kindje nu is dus- maar dat water was 32.5 graden en na een kwartiertje zagen we dat ze het koud kreeg. Dus een kwartier, 20 minuten in je eigen bad, moet zeker wel lukken denk ik. Hoewel het natuurlijk ook een inspanning is voor je kleintje. Nouja; gewoon naar je kindje kijken dus en ook naderhand even natuurlijk (niet té vermoeiend achteraf?) en verder genieten
En niet teveel badschuim enzo erin doen, helemaal niet nodig! Gewoon een klein druppeltje is mee dan genoeg! En lekker masseren naderhand is super ontspannend voor je kleintje, mist ze daar niet te moe voor is
wij doen geen badschuim, de badkamer lekker verwarmen, goede temperatuur van het water en hier is het 1 groot feest! en eigenlijk al vanaf het begin laat ik hem aangeven wanneer ie het beu is! de ene keer is dat 5 minuten en de andere keer 20... Wat ie momenteel echt helemaal geweldig vindt... is ie wel iets ouder dan de jouwe maar goed... een laagje water en hij erin, dus op de bodem van het bad leggen en dan een beetje met de sproeier, of speeltjes spelen, lacht als een gek en spat de hele badkamer nat! gaat het hele bad door! daarna lekker een fles, en slapen...!
Wij gaan ook vaak met ons meisje in bad. En dan met badschuim van Zwitsal. Helemaal te gek, al dt schuim! Ze heeft veel meer de ruimte om te gaan "zwemmen". Maar na een kwartier is ze vaak wel heel moe. Dus gewoon even opletten. Wij doen het dan ook vaak tussen twee voedingen in.
wij gaan elke zondag met zijn 3tjes in bad minstens een 15 min maar vaak langer ze vind het heerlijk in bad
wij hebben vanaf het begin al wat warmer gebadderd dan de 'officiele' temp van 37.... anders vond ie het te koud.. De tummytub hebben wij sowieso niet gebruikrt (ja om t badje te vullen) en het kleine badje totdat hij er niet handig meer inpaste maar nog (lang) niet zelf kon zitten. Heerlijk hoor met zn tweetjes of drietjes in bad! Ik weet niet precies hoe lang het 'mag', kijk naar je kindje want het ene kind is het andere niet...
Nou ze vond het heerlijk hoor en mama ook behalve dat ik het eerder koud kreeg dan zij Na een minuut of tien was ze het zat en begon te dreinen dus lekker afgedroogd! Ze heeft 7 uur achter elkaar geslapen vannacht...weet niet of het door het bad komt maar was wel erg lekker! Snel maar weer een keertje
Bij ons ook een kwartiertje of 20 minuutjes. Bijzonder dat die kleintjes het heel leuk vinden, maar dat ze toch nog wel gauw moe zijn.