Ik vraag me af of Mega Mindy en Mieke een pruik draagt. Want als je deze actrice opzoekt op internet vind je haar alleen maar met kort donker haar. Zijn het dan oude beelden of draagt ze een pruik? Hoe zit dit nou?
ja, ze draagt een pruik en wat voor 1! van zichzelf heeft ze heel lelijk kort heel donker haar. zoek maar eens op you tube. ze zingt namelijk ook. iets met fae en dan een heel moeilijke achternaam
http://www.youtube.com/watch?v=EI48oJgti7E&feature=related het was free. dit is niet van haar maar wel het programma waardoor ze is gaan zingen.
Ze heet Free Souffriau Draagt inderdaad een pruik als ze Mega Mindy en Mieke is. Speelde daarvoor ook al in verschillende musicals mee. Weet niet of ze pas door Steracteur is gaan zingen. Haar man is nl. een bekende muzikant die o.a. ook voor Studio 100 werkt.
bij studio 100 weet je inderdaad nooit wat er eerder was. de kip of het ei. ze doen daar vanalles. van programma's aan elkaar praten tot acteren tot zingen. dat werkt heel anders dan in nederland. ze speelt inderdaad in meerdere musicals. maar denk dat veel mensen het nooit opgevallen is, al heeft ze in de zeemeermin ook lang blind haar.
Bekijk bijlage 174407 dit is free in het echt, en ja dat ben ik ernaast met m'n jongste op de arme, oudste meisje is m'n dochter en jongetje m'n zoon, blonde meisje is een nichtje ik had toen nog wat zwangerschapskilo's hangen en dan vooral onder m'n kin precies
Wat grappig om die foto's te zien hoe ze er normaal uitziet. Eva herkent haar niet, toen ik haar vroeg wie het was zei ze: Karin. Niet dus . Ook met het zingen herkende ze de stem niet.