Orange baby reclame

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Mystery, Aug 14, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mystery

Mystery VIP lid

Jul 21, 2007
    10,361
    0
    0
    Hoi allemaal

Hebben jullie deze reclame al gezien. Hij brengt de boodschap duidelijk maar vind hem wel heftig !! wat vinden jullie ???

* kon niks op zoekfuntie vinden *

http://youtu.be/3dX78MetB5I

2. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Vind het echt een supermooie reclame!

3. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

Apr 10, 2011
    3,878
    0
    36
    Er staat een heftige discussie onder, best interessant. Maar ik vind hem erg mooi gemaakt. Heel indrukwekkend.

4. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    Ik vind 'm erg mooi ... heftig maar een hele sterkte metafoor leven en dood die vechten met elkaar ... en ik vind die ooievaar bijzonder sierlijk neergezet ...

5. Mystery

Mystery VIP lid

Jul 21, 2007
    10,361
    0
    0
    Jeps mee eens dat hij ontzettend mooi is.. Maar blijf hem heftig vinden !

6. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

Dec 14, 2010
    1,795
    0
    0
    Vind het ook erg mooie reclame! Toen ik hem voor het eerst zag, schrok ik wel even van het 'lawaai' :)

7. Humpie86

Humpie86 Actief lid

May 29, 2010
    318
    0
    0
    Ja en dan die huilende baby... dan gaat je moederhart toch echt wel extra hard kloppen!

8. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    mooie reclame idd, wekt wel wat emotie op moet ik zeggen, dus erg mooi gemaakt.

Ik snap de symboliek wel heel goed sommige mensen daar op youtube maken er wel een hele discussie over inderdaad...

Ik snap de vergelijking heel goed het is ook een gevecht tussen leven en dood natuurlijk.

Al vraag ik me wel af wat voor kans je werkelijk krijgt natuurlijk, ook al heb je geen aids woon je nog steeds in een land waarbij in principe je nooit je dromen zal kunnen waarmaken (zelfs geen mogelijkheid tot) of in elk geval zeer minimale kans.. ik weet niet wat erger is maar goed onwetendheid helpt de mensen er wel doorheen, ze weten niet beter natuurlijk. Dat klinkt natuurlijk heel hard dat weet ik ;) maar soms vraag ik me wel eens af wat je nu precies "red" of dat het meer uitstel is want anticonceptie is daar blijkbaar nog steeds een onbekend iets, erger nog; mannen worden geprezen als ze ziek zijn om met maagden te doen en ja zo zal dat in stand blijven ben ik bang..

9. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    Nee, mannen denken dat ze beter worden als ze met een maagd sex hebben ... veel erger :x

10. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

Jul 26, 2009
    1,679
    0
    36
    Female
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Ik zag hem voor het eerst in de bioscoop, groot scherm, keihard geluid én 12 weken zwanger.
    Pffff, zo toen kwam'ie wel even binnen hoor!! Ik zat gewoon met tranen in m'n ogen!! :)

Vind het een hele mooie reclame en de symboliek lijkt me duidelijk. De discussie onder het filmpje vind ik eigenlijk een beetje overdreven. Net of we nu allemaal gieren gaan haten ;)

Share This Page