....A tortured choice in famine: Which child lives?

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Berte, 12 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.037
    3.856
    113
    Vrouw
    Thuis
  2. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Ik zag vandaag een stukje op tv ( weet niet meer of t ned kanaal was of turks) en ik zat te janken !!! T is niet normaal, die moeders hebben kindjes vast die enkel nog bestaan uit botten en vel over been zijn. Ik wou dat ik al die kinderen in mijn armen kon sluiten, eten en drinken kon geven. Dan kijk ik naar onze kinderen en denk dan: wat hebben jullie t tog goed terwijl ik soms nog niet tevreden ben... T is niet normaal meer , die beelden krijg ik niet uit mijn hoofd!!! Arme moeders, kinderen ppfff kon ik ze maar helpen!

3. Kelly19

Kelly19 Actief lid

26 jan 2006
    383
    0
    0
    Noorden des lands
    Pff .. sprakeloos
    dan hebben wij 'zeurende';) nederlanders het goed..

4. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Pff wat erg dit :(

5. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Heel erg indrukwekkend artikel. Verschikkelijk wat er gebeurd. Mijn man komt uit somalie dus dit maakt dikke indruk op ons..

Hoop en bid elke dag voor het beste voor de mensen daar.

6. Maia

Maia Niet meer actief

het is iets wat me heel erg bezig houd, ik vind het zo erg en ook dit artikel weer. Onmenselijk wat die mensen door moeten maken.

7. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    hartverscheurend, verschrikkelijk en onmenselijk.

Onze oudste van 3 zag een spotje op de tv en vroeg waarom dat kindje verdriet had.
    Ik uitgelegd dat dat kindje geen drinken of eten heeft, maar ook geen speelgoedjes etc.
    Hij was toch even stil en vroeg daarna of we dan niets konden gaan brengen.
    Moest ff slikken, uitgelegd dat dat niet gaat omdat het erg ver reizen is.

zelf wil ik die mensen graag helpen, maar geld doneren aan 555 doe ik liever niet meer, helaas.
    Er gaat naar mijn idee zo weinig geld naar de mensen zelf toe, vandaar.
    maar aan de andere kant we zijn toch allemaal mensen en ik denk dat we in de toekomst steeds meer op elkaar aangewezen zijn.
    voor mij persoonlijk vind ik het lastig, misschien toch maar doneren en dan hopen dat er toch nog een klein beetje terecht komt bij die mensen.

zit nu te denken dat wij dan nu lopen te mopperen dat we net te weinig geld hebben voor de auto die we willen gaan kopen, waar hebben we het over eigenlijk?

Deel Deze Pagina