mega opvliegers pffffffffff

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mamzie, 18 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hoi allemaal,

Het onderwerp zegt het al. Heb echt last van mega-opvliegers!!!!!!!
    Ik kan normaal gesproken behoorlijk goed tegen de warmte.
    Maar nu................. het is vooral vanavond heel erg geworden.
    Ik kan gewoon in een ijskoud bad liggen en dan nog breekt het zweet me uit. net of de warmte van binnenuit komt.
    Morgen word het nog warmer pfffffffff. moet er niet aan denken!!
    Gelukkig heb ik een zwembadje gekocht vandeweek dus daar ga ik lekker de hele dag inliggen ;)

Het is toch wel normaal he die opvliegers tijdens de zwangerschap??
    Ben nog maar heel kort zwanger..........

groetjes van Kiowa

2. Danoontje

Danoontje Bekend lid

4 jun 2006
    568
    1
    0
    Huisvrouw
    Eindhoven
    Hoi Kiowa,

Of het erbij hoort weet ik niet zeker maar denk t haast wel.
    Ik heb hier namelijk ook last van en helemaal met dit weer, ik kan totaal niets hebben en word t liefst met rust gelaten.

Ik raak al geirriteerd om de vraag "wat is er ??" die me vriend stelt als ie mij hoort zuchten van de warmte. Bij de eerste keer vragen had ik t niet maar de keren daarop dan lijk ik wel te ontploffen omdat ik geen zin heb om heel de dag door te vertellen dat ik zo'n last van die warmte heb enz enz .. ik wil gewoon t liefst lekker met rust gelaten worden.

Ik had het in de eerste weken van me zwangerschap ook maar dan nog veel erger, toen kon ik echt helemaal niets hebben van me vriend, en nu met deze warmte komt het allemaal weer ff terug.

3. natascha25

natascha25 Bekend lid

1 nov 2005
    732
    0
    0
    hi kiowa

Nou dit is heeel herkenbaar hoor. Ik kan er ook ontzettend last van hebben. Dan spuit het je porieen uit. Je doet er weinig tegen. gewoon wat rustiger aan doen en veeeeel drinken. Je moet maar zo denken dat je wel lekker schoon gezweet wordt. Een koud bad is niet aan te raden want zodra je eruit komt zweet je nog erger. Ik heb de mazzel dat ik aan het strand woon. Lekker in de zee. Dat scheelt ook hoor.

nou succes meid.

4. Sjarrel

Sjarrel Bekend lid

28 jun 2006
    868
    0
    16
    huisvrouw
    Aalsmeer
    Ik ben net een spons... geloof me de zwangerschap doet wat met jou

Deel Deze Pagina