Hallo dames, Ik ben even nieuwsgierig met welk termijn zijn jullie bevallen? Hadden jullie vooraf een gevoel wanneer hij/zij zou komen?
Bij de eerste met 36.3, had het zin er zo erom vanaf door medische klachten, dat ik zo enorm hoopte op 8 feb, 12 zou ik ingeleid worden maar de hoop was de 8e en dat gebeurde gelukkig ook Bij de tweede zou ik 9 aug ingeleid worden met 36.4 maar vanaf het begin zou ik 8 aug super vinden omdat er dan precies 18 maand tussen zat en de 9e was mijn vader jarig, zij is de 8e geboren De derde met 37 weken geboren dmv inleiden wel de hoop gehad dat ze eerder kwam maar ik voelde wel dat zij niet eerder zou komen als ik niet was ingeleid denk ik dat ik met haar misschien wel uitdragen zou hebben De vierde is geboren met 36.1, ik wist door de andere zwangerschappen al een beetje dat ik met 36 weken een afspraak zou krijgen om te voelen voor datum plannen inleiden, maar dat was op een zondag dus dat zou 36.1 op maandag, ik heb de hele tijd het idee gehad dat ik die dag wel zou bevallen ipv een datum plannen en dit is ook zo gegaan, de 28e ben ik bevallen
Met 37+4 bevallen, voelde me erg goed, genoot nog volop van de zwangerschap, had van mij nog wel even mogen duren. Had het ook nog niet verwacht, dacht dat het nog wel 2 weken zou duren.
Met 40+0 bevallen. Ik was er wel klaar mee, maar was altijd bang over de 41 weken te gaan, omdat mijn moeder en zus ook met alle kinderen overtijd waren. Het viel me dus mee!
Ohhh ik ben ook zo benieuwd wanneer het bij mij gaat komen!! Zelf heb ik het gevoel eind december.. maar mn man denkt gewoon in januari.. hoop eerlijk gezegd toch op januari.. ook omdat dan de drukke tijd net wat achter de rug is!
De eerste met 40.6 en het voelde ook vanaf week 37 dat het nog wel even zou duren. De tweede met 40.5 en ook toen voelde ik dat ze iets later zou komen De derde kwam met 39.0 en al halverwege de zwangerschap voelde ik dat hij wel eens eerder kon komen en dat de bevalling anders zou beginnen. Dat klopte ook: deels spontaan gebroken vliezen ipv alleen weeën.
37+5/6 totaal niet verwacht maar ineens braken mijn vliezen en meteen weeën en 6 uur later was hij er.
32.5 ineens deels gebroken vliezen en lichte weeën. Ik naar het ziekenhuis met nog de hoop dat ze het gingen remmen maar nee hoor mevrouw had er zin in. 32.6 is ze helemaal gezond geboren.
40+6, met hulp van een ballon maar ik denk dat het zonder hulp niet veel later zou zijn geweest. Iedereen riep toen dat ik net als mijn zus (27+6 en 35) ook wel aan de vroege kant zou zijn maar ik voelde gewoon dat ik laat zou zijn. Nu het omgekeerde gevoel, mijn ouders gaan nog rustig een paar weken naar het buitenland en komen pas terug als ik 39 weken ben. Ik denk dat deze kleine echt eerder komt!
Ingeleid met 40+5 en uiteindelijk ks met 41+1. Geen idee hoe lang ze nog was blijven zitten als we niet hadden ingeleid... Voor mijn gevoel nog weken
Bij 39+5 bevallen op mijn 'eigen' uitgerekende datum. Termijn bij VK stond op 2 dagen later. Had ik lekker toch gelijk .
37+3 spontaan. Kreeg een raar voorgevoel op 37+0 dat ze snel zou komen, had toen 2 dagen rugpijn en toen kwam ze